וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: שמעון ביטון עזב, עשוי להצטרף למערך הסקאוטינג של מכבי תל אביב

15.6.2016 / 8:48

ניסו אביטן יחליף את מאמן קבוצת הנוער של הפועל באר שבע, שסיים את תפקידו וקיבל הצעה להצטרף לסגנית האלופה. דודו גורש צפוי להישאר. סטיב בירנבאום הוצע, בקבוצה שוקלים את מועמדותו

one

מאמן קבוצת הנוער של הפועל באר שבע שמעון ביטון עזב את תפקידו ובמקומו כבר מונה שחקן עבר אחר, ניסו אביטן. ביטון, ששימש בעבר גם כעוזר המאמן של הקבוצה הבוגרת, כבר קיבל הצעה לתפקיד חדש דווקא ממכבי תל אביב, כך על פי גורמים. גישושים ראשוניים מצד הצהובים, שמעוניינים לצרף אותו למערך הסקאוטינג של הקבוצה, כבר נעשו.

באר שבע מרוצה מאוד מהעובדה שהסיפור עם מאור בוזגלו הגיע לסיומו והשחקן הצהיר על הישארותו בקבוצה. גם דודו גורש שישוחח עם ברק בכר יישאר ככל הנראה. וויליאם סוארס יחזיר תשובה סופית האם הוא מגיע בשבוע הבא כדי להתאמן עם הקבוצה ולשבת עם הנהלת המועדון כדי לקבוע סופית את עתידו. אם יגיע, הבלם הברזילאי עשוי לקחת חלק באימון הפתיחה הרשמי שייערך בשבוע הבא.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע (משמאל) עם עוזרו שמעון ביטון. קובי אליהו
בדרך למכבי תל אביב? שמעון ביטון עם אלישע לוי/קובי אליהו

במקביל נבדקות גם חלופות למקרה שסוארס יעזוב. הבלם היהודי אמריקאי סטיב בירנבאום הוצע לאחרונה, אבל יחליט רק לאחר משחקי הקופה אמריקה על עתידו, כשגם מכבי חיפה ומכבי תל אביב בתמונה. בבאר שבע שוקלים את מועמדותו ועדיין מתלבטים, בעיקר בשל עלויותיו הגבוהות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully