וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו קפילוטו חתם בהפועל חיפה לעונה אחת, גם דני עמוס בדרך

14.6.2016 / 19:58

כצפוי, הבלם מצטרף רשמית לאדומים, לאחר שקיבל את השחרור מבית"ר ירושלים. השוער מתלבט ויחזיר תשובה בימים הקרובים, בקבוצה מאמינים שיצטרף השבוע. ברונו פיניירו ודור מלול יהיו כשירים למחנה האימונים

שחקן בית"ר ירושלים, ניסו קפילוטו. יוסי ציפקיס
עובר לצפון. קפילוטו/יוסי ציפקיס

הבלם ניסו קפילוטו מצטרף רשמית להפועל חיפה לאחר שקיבל את השיחרור מבית"ר ירושלים. קפילוטו חתם לעונה אחת באמצעות סוכנו גלעד קצב ואמר: "שמח ונרגש לקראת אתגר חדש בהפועל חיפה. מקווה לעזור לקבוצה לעשות עונה מוצלחת. מודה לבעלים יואב כץ ולצוות המקצועי על האמון בי ולבעלים של בית"ר ירושלים, אלי טביב, על שיתוף הפעולה".

כזכור, לפני כשבועיים דיווחנו כי קפילוטו כבר סיכם את תנאיו אצל האדומים, אלא שהוא מחכה לאישור של אלי טביב כדי לעבור. לטביב הייתה את האופציה להמשיך את ההתקשרות עם השחקן עד מחר, אבל בעקבות הצטרפותו של דן מורי הוא החליט לוותר עליה.

בהפועל חיפה מאמינים שדני עמוס יחתום עוד השבוע בשורות הקבוצה. השוער מתלבט, אך במועדון טוענים כי רוב הפרטים סוכמו והם מאמינים שהשוער יהיה חלק מהסגל שיופיע לפתיחת האימונים.

הקבוצה הודיעה כי הבלם ברונו פיניירו עבר היום ניתוח בקרסול ואילו דור מלול יעבור מחר ניתוח בקע. השניים יהיו כשירים למחנה האימונים שיתקיים בין ה-19 ל-26 ביולי בברשיה, איטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully