וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו נפגש עם ברק בכר: "מחכה כבר לאימון הראשון"

14.6.2016 / 19:11

קשר הפועל באר שבע ליבן את העניינים עם המאמן ואמר: "נשאר בקבוצה בה אני מרגיש הכי טוב". במועדון ביקשו מוויליאם סוארס להגיע בשבוע הבא לארץ על מנת לדון על עתידו. דודו גורש ייפגש גם הוא עם בכר וצפוי להישאר

יוסי ציפקיס

מאור בוזגלו יישאר בהפועל באר שבע. כך הוחלט היום (שלישי) בעקבות פגישה בין הקשר למאמן ברק בכר במסגרתה לובנו הדברים בין השניים. בנוסף, בבאר שבע שוחחו עם וויליאם סוארס שהודיע שהוא רוצה לחבור למשפחתו וביקשו ממנו להגיע בשבוע הבא לארץ כדי לדון בדברים ולהגיע להחלטה משותפת.

"אני יודע שכולם רוצים לדעת מה היה בשיחה עם ברק", כתב בוזגלו בחשבון האינסטגרם שלו. "אז ככה... לא, אני לא מספר את מה שנאמר בשיחות סגורות אבל אני יכול להגיד שהיתה שיחה מאוד טובה. השורה התחתונה? מחכה כבר לאימון הראשון. באיזו קבוצה? בזו בה אני מרגיש הכי טוב... באלופת המדינה".

בנושא אחר, דודו גורש נחת היום בישראל וצפוי להיפגש ביום חמישי עם מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. השניים כבר שוחחו בטלפון והמאמן הבהיר לשוער שמעמדו לא צפוי להיפגע בעקבות צירופו של גיא חיימוב שלטענת המועדון לא קיבל הבטחה להיות שוער ראשון. למרות זאת, גורש יחליט אם להישאר אם לעזוב רק בתום הפגישה עם בכר.

"דודו שוחח עם ברק ובסך הכל העניינים לובנו", טוען גורם המעורה בפרטים. "ההערכה של כל הצדדים היא שביום שלישי הבא הוא יצטרף לאימונים ויישאר במועדון. מעריכים אותו מאוד בבאר שבע".

(עדכון ראשון: 11:58)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully