וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון עזב את האימון לעשרים דקות ודיבר עם האוהדים

13.6.2016 / 18:24

אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו למחות על מצב הקבוצה, המאמן הרגיע אותם והבטיח לבנות קבוצה חזקה. אוהד: "אם הוא לא היה בא אלינו היינו מפוצצים את האימון". זיו אריה צפוי להתמנות לעוזרו של בן שמעון

צילום וידאו: ניב אהרונסון

כ-100 אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו היום (שני) למתחם האימונים בבית וגן בכדי למחות כנגד הבעלים אלי טביב ומצב סגל השחקנים לקראת העונה הבאה. האוהדים כבר הבהירו מסוף העונה שעברה כי השנה הם לא יסתפקו בקבוצה שתשאף לפלייאוף העליון ולמקום השלישי אלא רוצים קבוצה שתלחם על תארים.

האוהדים ירדו לכיוון כר הדשא, אך נמנעו מלפוצץ את האימון כאשר המאמן רן בן שמעון עזב את האימון ל-20 דקות ויצא אליהם על מנת לשוחח איתם ולשמוע את אשר ליבם. האוהדים התלוננו בפני המאמן שהם רוצים קבוצה שתיאבק על תארים, התלוננו על מכירת ניקיטה רואקביצה ועל העובדה שהקבוצה לא מתחזקת.

מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון עם טל כחילה. ניב אהרונסון
הרגיע את האוהדים. בן שמעון/ניב אהרונסון

בן שמעון אמר לאוהדים שעושים הכל כדי לבנות קבוצה חזקה ואפשרויות הרכש בגזרה הישראלית הם מינימליות, אך הם עובדים קשה כדי לבנות קבוצה חזקה מאוד שתביא כבוד למועדון. אחד האוהדים: "הדבר הכי טוב שקרה זה שהמאמן יצא אלינו ודיבר. התתכנון המקורי היה לפרוץ ולפוצץ את האימון. רן נשמע שהוא מאוד מאמין שתהיה קבוצה חזקה מאוד שתאבק על תארים ואנחנו נחכה עוד קצת בסבלנות כדי לראות מה יהיה".

האוהדים גם ביקשו מבן שמעון להעביר מסר לטביב: "לא נקבל קבוצה שלא תאבק על תארים", והוסיפו: "כל כסף שלא ילך על רכש ילך על קנסות והופעות בבית הדין".

בית"ר ממשיכה להשלים את הצוות המקצועי שייבנה סביב רן בן שמעון. מי שצפוי להתמנות כעוזרו הוא זיו אריה, ששימש בשנים האחרונות כמאמן במחלקת הנוער של מכבי תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני בית"ר ירושלים עומר אצילי, דובב גבאי, לידור כהן. ניב אהרונסון
האוהדים רצו לפוצץ את האימון/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully