וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: מאיק צירבס וקווינסי מילר חתמו לשתי עונות במכבי תל אביב

13.6.2016 / 18:12

הרכש הראשון בעידן אדלשטיין: שניים מכוכבי הכוכב האדום שהייתה ההפתעה הנעימה של היורוליג בעונה החולפת, יחזקו את הקו הקדמי של הצהובים. גם סוני ווימס אמור להצטרף באופן רשמי בימים הקרובים

אתר רשמי

בווידאו: ביצועיו של מאיק צירבס

מאיק צירבס וקווינסי מילר חתמו לשתי עונות במכבי תל אביב. הצהובים הודיעו הערב (שני) רשמית על צירופם של שניים מכוכבי הכוכב האדום בעונה החולפת, וצפויה להחתים גם את סוני ווימס בימים הקרובים. על מועמדותו של קווינסי מילר לקבוצה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

צירבס (2.08, 26) כבר נחת בישראל ויוצג מחר לצד ארז אדלשטיין במסיבת עיתונאים בשעה 16:00. הגרמני הפך העונה לאחת ההפתעות הנעימות ולאחד הכוכבים העולים ביורוליג, והוא נחשב לאחד השמות החמים בשוק השחקנים. אשתקד הוא היה הסנטר המחליף של בובאן מריאנוביץ', והסתפק ב-5.2 נקודות וב-3.3 ריבאונדים למשחק, וגם העונה היה אמור לגבות מהספסל את סופוקליס שחורצאניטיס - אבל כבש בסערה את הרחבות ביבשת.

הוא סיים את העונה עם ממוצעים של 12.4 נקודות (60 אחוז מהשדה, 67 אחוז מהקו), 6.1 ריבאונדים וגם 2.1 איבודים למשחק ביורוליג, ובליגה האדריאטית רשם 13.2 נקודות (68 אחוז מהשדה, 65 אחוז מהקו) ו-5.9 ריבאונדים. קודם לכן הוא שיחק בטרייר ובאמברג.

שחקן מכבי תל אביב מאיק צירבס. אתר רשמי
ברוך הבא. צירבס/אתר רשמי

מילר (2.08, 23) רשם העונה עונת רוקי מוצלחת באירופה, והעמיד ממוצעים של 14.1 נקודות ו-5.7 ריבאונדים למשחק ביורוליג. אחרי עונה אחת במכללת ביילור הוא נבחר במקום ה-38 בדראפט 2012, ואחר כך המשיך לקדנציות קצרות בדנבר, סקרמנטו ודטרויט, כשבאף אחת מהן הוא לא מצליח לתקוע יתד.

בתוך כך, כתב ESPN צ'אד פורד מדווח שדראגן בנדר החליט להירשם סופית לדראפט הקרוב. על פי הערכות הפורוורד הצעיר אמור להיבחר בין המקום השלישי לשמיני בדראפט, אך הוא עצמו לא שלל את האפשרות להישאר בישראל עונה נוספת. "התחזיות המחמיאות, המחמאות והציפיות הגבוהות ממני רק מגדילות את המוטיבציה שלי", אמר בנדר. "אני יודע מה מחכה לי ומצפה לי. אני מודע לכך שאני צפוי להיבחר גבוה בדראפט הקרוב וזה משמח אותי. אני טיפוס רגוע ומחושב, ומאמין שאוכל להתמודד עם כל מה שמחכה לי. ראיתי שרבים טוענים שמבחינת כשרון, אני מתאים ל-NBA. אני רוצה להוכיח להם שהם לא טועים".

צפו בביצועיו של מילר בעונה החולפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully