וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשת חיזוק: הפועל חיפה פנתה רשמית למוחמד כליבאת

13.6.2016 / 16:20

החלוץ שייפגש גם עם מכבי פתח תקוה קיבל הצעה מיואב כץ. במועדון מקווים לסגור השבוע את העברת דני עמוס, שמתקרב למועדון, וניסו קפילוטו שכבר סיכם

מוחמד כליבאת שחקן מכבי פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
בדרך לחיפה? מוחמד כליבאת/אדריאן הרבשטיין

בהפועל חיפה מקווים לסגור השבוע את העברתם של דני עמוס וניסו קפילוטו. השוער, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, עשוי לחתום לעונה אחת לאחר שנציגו גלעד קצב קיבל הצעה רשמית בסוף השבוע. במועדון ממתינים כדי שהשוער יאשר סופית את ההצעה. לגבי קפילוטו, אלי טביב צפוי לשחררו באופן מיידי לאחר שהחתים את דן מורי. הגעתם של שני הקשרים הברזילאים, שחקן הכנף ריקארדיניו (28) והקשר האחורי לוקאס (28), עדיין לא אושרה סופית. המטרה היא להנחית אותם להתרשמות עד פתיחת האימונים ב-3 ביולי. אלי כהן רוצה מאוד את פאביניו אלבס שנבחן אצלו בסכנין, אך בשלב זה נראה כי העלויות גבוהות מדי.

במועדון הגישו הצעה רשמית למוחמד כליבאת. כזכור, בקבוצה גיששו אצל סוכניו כבר לפני כשבועיים וכעת במועדון הבהירו לשחקן כי הם בונים עליו כשחקן מרכזי בעונה הבאה. הוא מחזיק בהצעה גם ממכבי פתח תקוה, שרוצה להשאיר אותו, וגם בני סכנין התעניינה.

במהלך השבוע תתקבל החלטה סופית של יואב כץ לגבי זהות המגרש בו תארח הקבוצה את משחקיה בעונה הבאה. על פי ההערכות חיפה תשחק בסופו של דבר בסמי עופר ולא בעכו, מה גם שהאוהדים מתנגדים לעניין הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully