וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה תיפגש עם קובי מויאל, התעניינה בחן דילמוני

13.6.2016 / 9:06

במועדון יבהירו לשחקן: בונים עליך כשחקן מרכזי. המגן השמאלי מעורר עניין לאחר ששוחרר מק"ש. נאסר אמור לחתום השבוע, במועדון ממתינים לתשובה מתומא, דילן סייס מועמד

שחקן מכבי חיפה קובי מויאל מול שחקן מכבי תל אביב אבי ריקן. ניב אהרונסון
על הכוונת של הלוזונים. קובי מויאל/ניב אהרונסון

במכבי פתח תקוה מנסים לזרז את החתמת קובי מויאל. הקשר אמור לקבל הצעה רשמית מהמועדון עוד השבוע. בפתח תקוה רוצים לראות גם את אופיר קריאף, אך כרגע ישנם פערים בין הצדדים. במועדון אישרו כי השניים, שעל מועמדותם פורסם בוואלה ספורט, חזק בתוכניות של קובי רפואה. בפתח תקוה יבהירו לשחקן כי הם בונים עליו כשחקן מרכזי בקבוצה והשבוע אמורה להיערך פגישה עם סוכנו, גלעד קצב.

במהלך סוף השבוע התעניינו במועדון באפשרות להחתים את המגן הצעיר חן דילמוני, שקיבל שחרור מקרית שמונה. המטרה היא להביא מגן שמאלי ישראלי בנוסף לנאור פסר, זאת בעקבות עזיבת דודי טויטו שיפתח את האימונים עם הפועל באר שבע. במועדון מנסים להשאיר גם את מוחמד כליבאת, שמבוקש בהפועל חיפה, והשיחה עם קצב שמייצג אותו תעסוק גם בסוגיה הזו.

עסקת סיראז' נאסר כבר סוכמה, אך טרם נחתמה. במועדון ממתינים שהשחקן יגיע לפגישה במהלך הוא אמור לחתום על חוזה לשנה. קסאבייה תומא שהיה קרוב לסיכום דורש שדרוג נוסף בשכרו. כזכור, לאחרונה פרסמנו שהפועל חיפה פנתה לבלם. אליסון דוס סנטוס יישאר לצד עומר דנינו, כשבמועדון רוצים לצרף בלם נוסף. בצוות המקצועי החלו לחפש מחליף לאייטור מונרוי. למועדון יש אופציה להארכת ההסכם עימו, אך אם ימצאו שחקן טוב יותר בעמדה הזאת, מונרוי יקבל הודעה שהוא לא ממשיך בקבוצה.

דילן סייס שהוצע למכבי פתח תקוה, נמצא אף הוא ברשימות. בסביבתו של השחקן מעריכים שהוא יחתום בפתח תקוה או בהפועל חיפה שמעוניינת בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully