וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים פנתה לשון גולדברג

11.6.2016 / 22:48

העובדה שמגן מכבי תל אביב יכול לשחק גם כמגן ימני עשויה להביא לצירופו למועדון. שיימן ודילמוני עדיין על הפרק. נושא אלעד גבאי יוכרע ביומיים הקרובים

one

בווידאו: בית"ר ירושלים מביסה את מכבי חיפה

בבית"ר ירושלים מנסים לאייש את עמדות המגנים לפני היציאה למחנה האימונים. בימים האחרונים ניהלה הקבוצה מגעים עם שמואל שיימן מהפועל תל אביב ועם חן דילמוני, כאשר ביממה האחרונה נעשתה פנייה למגן מכבי תל אביב שון גולדברג, שהושאל בעונה האחרונה לבני יהודה.

היתרון של גולדברג ביחס לאחרים זאת העובדה שהוא מסוגל לשחק הן כמגן שמאלי והן כימני. בכלל, בבית"ר קצת מבולבלים בכל הנוגע לעמדת המגן השמאלי לאור העובדה כי במקביל נבדקות אופציות למגן שמאלי זר, כולל זאת של עמנואל אמבולה מהפועל רעננה. אגב, בחוזהו של אורי מגבו ישנו סעיף לפיו אם הוא לא ישחק כמות נכבדת של משחקים עד ינואר, הוא יוכל להשתחרר מהקבוצה.

שחקן בני יהודה שון גולדברג. מגד גוזני
מעורר עניין. גולדברג/מגד גוזני

מעבר לכך, בית"ר ממשיכה לחפש קשר וחלוץ. בתחילת השבוע עשויים במועדון לנסות ולהאיץ את צירופו של רועי גורדנה. טביב רצה את גורדנה בבית"ר כבר בעונה שעברה כאשר בן שמעון צירפו למכבי פתח תקוה בינואר האחרון. במקביל בודקים בבית"ר אפשרות לצרף שחקן זר למשבצת זאת.

ביום רביעי תצא הקבוצה למחנה אימון. שחקנים כמו בוריס קליימן, דן איינבינדר ודובב גבאי צפויים להצטרף ביום ב' לאימונים וכמובן לצאת עם הקבוצה למחנה. עדיין לא ברור מה יקרה בגזרת חסוס רואדה, אך אם הוא לא יגיע לארץ או למחנה האימון, תתחיל הקבוצה לחפש בלם אחר במקומו ותגיש נגדו תביעה כספית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully