וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "טואטחה לא המריא לסרביה לחינם. סביר שלא יישאר בישראל"

10.6.2016 / 11:22

במכבי חיפה מודעים להצעות שיש למגן, בין היתר מאולימפיאקוס ופרנקפורט: "הסוכן בקשר עם מספר מועדונים. סביר שיכוונו לשם". במכבי תל אביב מקווים שיחזור לארץ. במועדון מחכים לבן הרוש ואזולאי

one

במכבי חיפה מעריכים שהמגן טאלב טואטחה יסגור במהלך השבוע הבא בקבוצה באירופה. המגן המריא לסרביה, ויהיה נוכח הערב בחתונה של ולדימיר סטויקוביץ' בליווי הסוכנת ויקי וקנין, אך בחיפה טוענים שמי שיהיה נוכח באירוע הם הנציגים הסרבים של סוכנות השחקנים "ליאן ספורט", המייצגת בין היתר את המגן. "טואטחה לא המריא לחינם לסרביה. אף אחד מהשחקנים שלנו לא אמור להיות באירוע הזה", העריכו במועדון.

אתמול פרסמנו כי טואטחה מבוקש בין היתר בגרמניה וביוון. חמש קבוצות, בהן אולימפיאקוס ואיינטרכט פרנקפורט, שהסוכנות מייצגת שלושה משחקניה, התעניינו בשחקן. בחיפה סיפרו כי לאחרונה התעניינו מספר קבוצות מטורקיה (קלטות נשלחו לטרזבונספור ובשיקטאש), בלגיה ופורטוגל במגן, אך סביר להניח שיכוונו בעיקר לגרמניה או ליוון. "לפאלי רמאדי יש קשר טוב עם המועדונים הללו, לפי מה שהבנו חלק מהם התעניינו בשחקן. סביר להניח שלא נראה את טואטחה בעונה הבאה באיצטדיון בחיפה", אמר גורם במועדון.

מכבי תל אביב עוקבת מקרוב אחר ההתפתחויות בעניין המגן. אם הוא לא יחתום באירופה בשבוע הבא, תיערך שיחה נוספת עם ג'ורדי קרויף אך בה יובהר לו כי המועדון דורש 1.5 מיליון יורו, או שחקנים, כששלומי אזולאי ועומרי בן הרוש רצויים במועדון (איתן טיבי, שרוני לוי רוצה מאוד, הוא שחקן חופשי אך מכוון גם לאירופה או להישארות במדים הצהובים). חיפה תנסה לצרף אחד מהם גם ללא קשר לעסקה.

שחקן מכבי חיפה, טאלב טואטחה. טל לוי
בדרך ליוון? טואטחה/טל לוי

לוי נמצא בדילמה גדולה נוכח העובדה שסטויקוביץ' עדיין לא עזב את מכבי חיפה. למאמן יש חמישה זרים בסגל וכרגע הוא מתכוון לשחרר רק את לודוביק אוברניאק. אם סטויקוביץ' לא יעזוב, הוא ינסה למצוא מגן שמאלי או קשר אחורי ישראלי. במועדון עוקבים כמובן גם אחר רועי קהת ואייל גולסה, שאם לא ימצא קבוצה באירופה בימים הקרובים יבחן ברצינות את האפשרות לחזור לישראל. אחרי החתמת ניקיטה רוקאביציה, במועדון ינסו לצרף את דן אייבינדר או את עומר אצילי מבית"ר ירושלים.

גליינור פלט ועטאא ג'אבר חזרו מניתוחים בגרמניה, שם ליווה אותם ד"ר עמי ברבר. ג'אבר אמור להצטרף לתחילת האימונים, אך יחזור בקצב הדרגתי. רפי אוסמו החל אתמול בתפקידו החדש כמנהל הקבוצה. במועדון שמחו מאוד לראות את שחקן העבר חוזר. "הוא פרש בעונת הדאבל, אולי עכשיו יחזיר את האליפות", אמר אחד מראשי הקבוצה.

הקבוצה תפתח את העונה רשמית ביום רביעי כשתתאמן בכפר גלים. דקל קינן, נטע לביא, אעיד חבשי ושובל גוזלן שוחררו ממנו בשל שהותם על הנבחרת. מארק ואליינטה, לודוביק אוברניאק, גליינור פלט וסטויקוביץ' יצטרפו ביום ראשון (19 ביוני).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully