וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן דילמוני קיבל אישור לחפש קבוצה, בקרית שמונה מחכים לגבאי

10.6.2016 / 11:13

לקבוצה הצפונית יש אופצייה על המגן השמאלי אך היא קיבלה את בקשתו, בני יהודה והפועל תל אביב כבר גיששו. שון גולדברג עשוי להחליפו. בקבוצה מחכים לתוצאות הפגישה של נציגי גבאי ובית"ר

חן דילמוני. פייסבוק, צילום מסך
פוסט מרגש. דילמוני נפרד/צילום מסך, פייסבוק

מגינה השמאלי של עירוני קרית שמונה חן דילמוני היה אמור לשוב הקיץ לקבוצה אחרי חצי עונת השאלה בהפועל כפר סבא אלא שכעת מתברר שדילמוני עשוי לעזוב את הקבוצה באופן סופי. לקבוצה יש אופצייה על השחקן ובצוות המקצועי היו רוצים לממש אותה אלא שנכון לעכשיו השחקן קיבל לבקשתו אישור למצוא קבוצה אחרת כשבני יהודה והפועל תל אביב כבר גיששו אצל נציגיו וינסו להביא את השחקן לקבוצה.

"למדי הרבה מבחינה מקצועית ואישית", כתב דילמוני בין היתר בפוסט נרגש בדף הפייסבוק שלו (בתמונה שלמעלה). בקרית שמונה יצטרכו כעת מגן שמאלי וזאת לאחר שגם דניאל בורחל קיבל אור ירוק לחפש קבוצה. אחד מהשחקנים שבקרית שמונה היו רוצים לראות מגיע לקבוצה הוא שון גולדברג אלא שהמגן הצעיר מנסה לנצל את העובדה שיש לו דרכון אירופאי ולמצוא קבוצה בחו"ל. אם ניסיונות אלו לא יצלחו גולדברג עשוי להגיע לקרית שמונה.

גם בצד הימני של ההגנה בקרית שמונה רוצים לצרף שחקן נוסף כשאלעד גבאי הוא השם הבולט. נציגי השחקן ייפגשו היום עם אלי טביב ואם זה לא יסגור בבית"ר בקרית שמונה יציעו לו מיידית חוזה וינסו לסגור איתו את העניינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully