וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני ווימס חתם במכבי תל אביב, ליובין סיכם כעוזרו של אדלשטיין

14.6.2016 / 13:15

החתמה שלישית לצהובים אחרי מאיק צירבס וקווינסי מילר. אקס צסק"א מוסקבה וז'לגיריס ששיחק העונה בפיניקס ופילדלפיה חוזר ליבשת הישנה אחרי עונה אחת בלבד: "כבר לא יכול לחכות לפתיחת העונה". ליובין ישלים את צוות האימון בצוותא עם רמי הדר

one

בווידאו: תקציר ההפסד של מכבי תל אביב למכבי ראשון לציון בחצי גמר הפיינל פור

מכבי תל אביב הודיעה היום (שלישי) רשמית על החתמתו של סוני ווימס לעונה הבאה. הצהובים ניהלו עם שחקן צסק"א מוסקבה לשעבר שיחות לפני כחודשיים והגיעו עימו לסיכום. החוזה יהיה לשתי עונות.

ווימס אמר לאחר החתימה הרשמית: "אני שמח מאוד להצטרף למכבי, אחרי ששיחקתי נגדה פעמים רבות ברמות הכי גבוהות של הכדורסל האירופי. אני נרגש לחזור ליורוליג, בעיקר בפורמט החדש בו כל הקבוצות הגדולות משחקות ראש בראש, וכבר לא יכול לחכות להגיע לתל אביב ולהתחיל בהכנות לעונה החדשה".

שחקן פיניקס סאנס סוני ווימס. AP
חובר לג'ינג'י. ווימס/AP

ווימס (29, 1.98 מ') נבחר במקום ה-39 של דראפט 2008 על ידי שיקגו ונדמה היה שהצליח לתקוע יתד בליגה הטובה בעולם, כשרשם בעונת 2010/11 9.2 נקודות למשחק במדי טורונטו. עם זאת, בסיומה שוחרר והחל את הקריירה האירופית שלו - תחילה בז'לגיריס, ולאחר מכן, בין 2012 ו-2015, בצסק"א מוסקבה, בשורותיה הפך לאחד השחקנים הטובים ביבשת. בקיץ החולף עזב את חוזהו בצסק"א וחתם לשנתיים בפיניקס אך שוחרר מהסאנס בשלהי העונה, חתם במרץ 2016 בפילדלפיה, ובחלוף כשלושה שבועות שוחרר גם מהקבוצה החלשה ביותר ב-NBA.

אתמול הצהובים הודיעו על החתמתם של קווינסי מילר ומאיק צירבס מהכוכב האדום בלגרד. באשר לדווין סמית', בקבוצה היו רוצים לראות אותו ממשיך גם בעונה הבאה אך מקווים לצמצם את העלויות הכרוכות בזה, ולשם כך ינסו להחתים אותו על מסמכים לתשלום ביטוח פרטי.

בתוך כך, במכבי תל אביב הודיעו על סיכום עם ליאור ליובין לקראת העונה הבאה. האחרון יצטרף לרמי הדר בתור צמד העוזרים של ארז אדלשטיין. מאז שפרש ממשחק פעיל ב-2008 הוא הספיק לשמש כעוזרו של עודד קטש בגליל עליון. אחרי עזיבתו של קטש להפועל ירושלים, ליובין תפס את המשוכות בצפון. ב-2013-14 הוא מונה למאמנה של הפועל חולון, אך התפטר במהלך העונה. בקיץ 2014 הוא מונה לעוזרו של אדלשטיין בנבחרת ישראל ובמקביל את תפקיד המאמן במכבי אשדוד. הקדנציה בדרום לא התרוממה והוא הוחלף בצביקה שרף.

עדכון ראשון: 10:20

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין עם עוזר המאמן ליאור ליובין. איגוד הכדורסל,
עכשיו גם בצהוב. ליובין ואדלשטיין/איגוד הכדורסל

צפו בקליפ שהצהובים הכינו לכבוד בואו של ווימס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully