וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מתלבטת: שמואל שיימן, חן דילמוני או מגן שמאלי זר

10.6.2016 / 8:32

בבית"ר לא קיבלו החלטה סופית בנוגע לעמדת המגן השמאלי וסימנו את שחקן הפועל תל אביב. העלויות של עמנואל אמבולה מהפועל רעננה נבדקות. בקבוצה שוקלים את אופציית רועי גורדנה

one

לאחר שדן מורי סיכם אמש (חמישי) לשתי עונות עם אופציה לעונה נוספת, אלי טביב ורן בן שמעון ימשיכו היום בניסיונות לקדם את המו"מ בין בית"ר ירושלים למספר שחקנים נוספים במטרה להוציא סגל כמה שיותר רחב למחנה האימונים באוסטריה ברביעי.

בנוגע לעמדת המגן השמאלי, נראה כי בבית"ר עדיין לא קיבלו החלטה סופית. על אף שישנם מגעים עם שמואל שיימן וחן דילמוני, במועדון יקבלו החלטה סופית בימים הקרובים כאשר גם מגן זר נמצא על הפרק. הסיכויים שדושאן מאטוביץ' ימשיך במועדון נראים כרגע קלושים. אם בית"ר תלך על מגן שמאלי זר, בקבוצה כבר בדקו את העלויות של מגן הפועל רעננה עמנואל אמבולה. עדיין לא ברור האם ובאילו תנאים תסכים רעננה לשחרר את המגן אך מבחינת בית"ר הוא אופציה ריאלית בשלב זה.

יש לציין כי לשיימן חוזה לעונה נוספת בהפועל תל אביב אך יש לו אפשרות להשתחרר ממנו עד ה-15 לחודש.

מעבר למגן שמאלי, בקבוצה רוצים לצרף קשר 50:50, הקבוצה בודקת מספר זרים כאשר האופציה הישראלית המועדפת היא של רועי גורדנה. לשחקן יש חוזה בהפועל באר שבע, אך האלופה הודיעה לו כי מבחינתה הוא משוחרר ויכול לחפש קבוצה לעונה הבאה.

שמואל שיימן שחקן הפועל תל אביב. יותם רונן
בדרך לבירה? שיימן/יותם רונן

בבית"ר ממשיכים לחפש זרים בעמדות הקישור וההתקפה ואלי טביב מדבר עם סוכנים על סכומים של 200-250 אלף יורו אותם הוא מוכן יהיה לשלם עבור זר. גורם בבית"ר אמר אתמול: "יהיה קשה למצוא זר באיכות של ניקיטה, הוא שחקן של חצי מיליון יורו שבטעות הגיע לכאן, מכבי תל אביב ומכבי חיפה הולכות שנים עם סכומים של חצי מיליון יורו ומתקשות למצוא שחקנים, צריך הרבה מזל כאן".

בנוגע לעידן ורד, נראה כי המגעים בין הצדדים יחודשו בשבוע הבא. ורד מסיים את העונה בקנדה ב-13 ביוני ולאחר מכן יחזור לישראל. בבית"ר כבר שוחחו עם השחקן אך המגעים יחודשו רק בשבוע הבא. השחקן הביע את רצונו לחזור לארץ ולשחק בבית"ר ונראה כי הסיכויים שהעיסקה תצא לפועל הם גבוהים.

הקבוצה תערוך היום אימון בים, כאשר בשבת וראשון השחקנים יזכו למנוחה וביום שני יערכו שני אימונים. בשלישי היה אמור להיערך משחק אימון נגד הפועל עפולה אך הוא נדחה בשלב זה. ברביעי הקבוצה תצא למחנה האימון באוסטריה שם תקיים שני משחקי אימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully