וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמותת 'האדומים': "הפועל תל-אביב לא יכולה לפגר בתשלום משכורות, אלו לא ערכי המועדון"

על רקע המצב הכלכלי הבעייתי בהפועל תל אביב, יושב ראש העמותה, אסף וולף, העלה בדף הפייסבוק מסר בנוגע לעובדה שמשכורות עובדי המועדון לא משולמות בזמן כבר תקופה ארוכה

אמיר כבירי בעלי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בעיות בתזרים המזומנים. אמיר כבירי/ברני ארדוב

יושב ראש עמותת 'האדומים', אסף וולף, העלה הבוקר (חמישי) בדף הפייסבוק של העמותה ובניוזלטר לחבריה, גילוי דעת בו הוא מתייחס למצב הפיננסי הבעייתי של מועדון הפועל תל אביב. וולף דיבר על התחושה הקשה בעקבות העובדה שמשכורות העובדים, המאמנים והשחקנים לא משולמות במועדן כבר תקופה ארוכה.

"מזה מספר חודשים שעובדי המועדון לא מקבלים שכר, עובדים מסורים ונאמנים שנמצאים במועדון ומשרתים אותו עונה אחר עונה. העובדה ששמרנו על שקט תעשייתי ברשת ובתקשורת אין משמעה שהנושא לא הטריד והעסיק אותנו מאוד, אלא שחשבנו שזה הדבר הנכון לעשות בכדי לזרז את פתרון הבעיה, גם במחיר הציבורי ששילמנו. במהלך החודשים האחרונים עבדנו יחד עם ההנהלה וניסינו לסייע ככל שיכולנו על מנת לדאוג לתשלום שכר עובדי המועדון. ביקשנו (וקיבלנו) לתת עדיפות וזכות ראשונים למשתכרים שכר נמוך ולמחלקת הנוער".

"לאחר חודשים ארוכים בהן בעיית המשכורות לא נפתרה, וכאשר ברור לנו שהיא לא צפויה להיפתר בצורה מלאה לפחות עוד מספר חודשים, אנו חשים חובה לעמוד מולכם ולומר בפומבי את אשר אנו אומרים להנהלה ולמחזיק זכויות הניהול במועדון: הפועל תל-אביב לא יכולה לפגר בתשלום משכורות, אלו לא ערכי הפועל".

"אמיר כבירי, בעלי המועדון, הגדיל לעשות כשלקח על עצמו אחריות אישית על כל חובות המועדון לדורותיו. למרות שאמיר כבירי העביר השנה למועדון סכומים חסרי-תקדים, זה לא סוד שאנו עדיין ניצבים בסוף העונה מול שוקת שבורה, לפחות ברמת תזרים המזומנים. יש לזכור שערכי הפועל חשובים יותר מהכל. העובדים לא יכולים ולא צריכים לחכות. הבהרנו להנהלה ולמחזיק זכויות הניהול שהעמותה מצפה שהמשכורות ישולמו בזמן. פנינו בשבועות האחרונים לאנשי עסקים בניסיונות לגייס כספים ונמשיך לעבוד יחד עם אמיר כבירי וההנהלה כדי לסייע ככל שנוכל. הרעיון האופרטיבי היחיד כרגע הוא לעזור להנהלה במכירת מנויים בכדי לקדם את כניסת הכספים למועדון. כל רווחי העמותה מחידושי חברויות יועברו לטובת עובדי המנהלה ומחלקת הנוער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully