וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: אסי בלדוט חתם לעונה, מרשיץ' הודיע שהוא לא מגיע

הקשר הוותיק ימשיך עונה נוספת במדים הזהובים. מרשיץ' הודיע למועדון שהוא לא מתכוון לחזור חרף הסיכום, בבני יהודה מכחישים את הדברים. חן דילמוני יקבל הצעה בימים הקרובים

אנטוניו מרשיץ' שחקן בני יהודה. מגד גוזני
אנטוניו מרשיץ' שחקן בני יהודה/מגד גוזני

אחרי שבני יהודה כבר הגיעה לסיכום על חוזה חדש עם אנטוניו מרשיץ', הודיע הקשר הקרואטי שהוא לא מעוניין לממש את ההסכם, והוא מבחינתו סיים את הקדנציה שלו בבני יהודה ולא חוזר לישראל.

כזכור, לפני כשלושה שבועות הגיעו הזהובים והקשר לסיכום על חוזה חדש לשלוש שנים, כשהקבוצה סימנה את השחקן בראש סדר העדיפויות שלה לעונה הבאה. לאחר הסיכום, השחקן אף קיבל מקדמה כספית לעונה הבאה.

בשיחה שהתקיימה בימים האחרונים מול הנהלת בני יהודה אמר הקשר כי הוא מתכוון להחזיר את הכסף לקבוצה, ובנוסף, יביא קבוצה שתשלם את סעיף השחרור שלו, 50 אלף יורו.

בבני יהודה מכחישים את הדברים: "שוחחנו עם השחקן. הוא מכחיש כל פרסום שפורסם בשמו, הוא ישוב ארצה בסיום הפגרה לפתיחת האימונים ויחתום על הארכת החוזה כפי שסוכם איתו למשך שלוש עונות".

שחקן בני יהודה אסי בלדוט. דרור עינב
ממשיך לעונה 15 בבני יהודה. בלדוט/דרור עינב

בני יהודה התעניינה בימים האחרונים באיסמעיל ריאן ממכבי חיפה. מאמן הקבוצה אריק בנאדו מעוניין לשאול את השחקן מהירוקים לעונה אחת, וממתין בימים אלה לתשובה ממכבי חיפה.

שחקן נוסף שנמצא על הכוונת הוא חן דילמוני. המגן השמאלי ששיחק בעונה שעברה בעירוני קרית שמונה והפועל כפר סבא, אמור לקבל מבני יהודה הצעה בימים הקרובים.

אסי בלדוט חתם לעונה נוספת, שתהיה ה-15 שלו בקבוצה הבוגרת. הקשר בן ה-34 שיחק בבני יהודה בשנים 1998-2011 וחזר אליה ב-2014.


(עדכון ראשון: 11:14)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully