וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: אוסטוינד קיבל אור ירוק לחפש קבוצה אחרת, בעיית האצטדיון מסתבכת

9.6.2016 / 10:15

שרצקי הודיע לנציגי השחקן שהוא לא בתוכניות המקצועיות. ייתכן והקבוצה לא תוכל לשחק בעכו או בנתניה ותיאלץ לבחור בין עלות גבוהה בסמי עופר או נדידה עד למרכז הארץ. דוידוב קרוב לסגירה, גישושים עם סרדל

אצטדיון קרית שמונה לפני המשחק בין עירוני קרית שמונה להפועל רעננה. סוכנות ג'יני
תתגעגעו? האצטדיון בקרית שמונה/סוכנות ג'יני

האם עירוני קרית שמונה תיאלץ לנדוד מעל 100 ק"מ מהעיר ולהגיע עד למרכז הארץ כדי לארח את משחקיה הביתיים? ייתכן מאוד שכן. אתמול (רביעי) הודיעה הקבוצה שלאור דרישות מנהלת הליגה לשדרוג נרחב באיצטדיון (שעלותו תגיע לכ-10 מיליון שקל), היא תיאלץ לעזוב את המגרש הביתי ולנדוד, כשהמגרשים בעכו ובנתניה עלו כאופציות. אלא שלוואלה! ספורט נודע שייתכן מאוד ובקרית שמונה לא יוכלו לשחק בשני המגרשים הללו ולבחור אחת מהאופציות.

העלות של האצטדיון העירוני בחיפה גבוהה מאוד ולא משתלמת, וייתכן שלא תהיה ברירה אלא להדרים עד לאזור המרכז. הסיבה שקיום משחקים של קרית שמונה בעכו ובנתניה עומד בסימן שאלה היא שבמגרש בעכו שנחשב לקרוב ביותר לקרית שמונה צריכים גם כן לשדרג דברים מסוימים, דוגמת הרחבת אזור החנייה לזכיין השידור, הגדלת תא העיתונאים, בניית קופות למכירת כרטיסים נוספות וכן שדרוגים בחדר ההלבשה. בעיריית עכו עדיין לא החליטו אם לשדרג את הליקויים, שכן עלותם מוערכת בכמה מאות אלפי שקלים לפחות. בנוגע למגרש בנתניה, הרי שבהנהלת האיצטדיון לא מתלהבים בכלל מהאפשרות שקבוצה נוספת תשחק בו, שכן כבר עתה שלוש קבוצות ישחקו בעונה הבאה באיצטדיון: מכבי נתניה בליגה הלאומית ומכבי תל אביב והפועל רעננה בליגת העל.

אור אוסטוינד עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
הפועל חיפה מתעניינת. אוסטוינד/קובי אליהו

בפן המקצועי, בקבוצה צפויים לסגור בימים הקרובים את עניין עידו דוידוב. בקרית שמונה מחכים לחתימה של עירוני רמת השרון על הסכם ההעברה כאשר התנאים מול השחקן כבר נסגרו. שחקן נוסף שעשוי להגיע הוא לירן סרדל, איתו כבר התקיימו גישושים ראשוניים.

בינתיים מי שעשוי לעזוב את הקבוצה הוא אור אוסטוינד. הבעלים של קרית שמונה איזי שרצקי הודיע לנציגיו של השחקן שהוא לא בתוכניות המקצועיות ונתן להם אור ירוק לחפש קבוצה אחרת. לאוסטוינד יש חוזה בקרית שמונה וקבוצה שרוצה אותו תצטרך לקחת עליה את חוזהו. הפועל חיפה כבר עוקבת אחר ההתפתחויות ומעוניינת מאוד בשחקן.

כל הדיווחים על קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully