וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: גיל ויסנטה מפורטוגל מעוניינת בוויליאם סוארס

9.6.2016 / 10:30

הקבוצה מהליגה השנייה בפורטוגל מעוניינת בבלם האלופה, אך זה מחכה להצעה מהליגה הראשונה. בקבוצה מחכים לחזרת מאור בוזגלו ומאמינים שיישאר אצלם. לירן סרדל על הכוונת

one

בלמה של הפועל באר שבע וויליאם סוארס מבוקש על ידי גיל ויסנטה מהליגה השנייה בפורטוגל. הבלם הברזילאי של האלופה שוקל האם להישאר בקבוצה או שמא לעזוב וזאת לאור בקשות של משפחתו שלא מתגוררת איתו בישראל. לשחקן סוכן פורטוגלי שמנסה להשיג לו הצעות מהליגה הראשונה בפורטוגל אלא שבשלב זה מי שכבר הביעה התעניינות רשמית היא דווקא הקבוצה מהליגה השנייה. גורם המעורה בכדורגל הפורטוגלי אמר שהוא מתקשה לראות כיצד קבוצה מהליגה השנייה יכולה להציע הצעה כספית שתספק את סוארס וניראה שהוא יחכה למצות אופציות בליגה הראשונה בפורטוגל לפני שיקבל החלטה. בבאר שבע ממתינים להתפתחויות ויבקשו בקרוב תשובה סופית מהבלם כשאם סוארס אכן יעזוב בקבוצה יחתימו בלם זר כשלא מעט מועמדים על הפרק.

במקביל, בבאר שבע מחכים גם לחזרתו של מאור בוזגלו מחופשה פרטית כשאז הוא יישב עם המאמן ברק בכר לשיחה לאחריה יוכרע עתידו. בבאר שבע יבהירו לבוזגלו שהם מעוניינים בו ואף יציעו לו להאריך את חוזהו אך השחקן יחליט רק לאחר השיחה עם המאמן אם הוא נשאר או שמא מבקש לעזוב כשאז בבאר שבע יציבו תג מחיר. מכבי חיפה הוזכרה כמועמדת לקלוט אותו במקרה שיבקש לעזוב אך עם זאת בשורות האלופה מאמינים שבסופו של דבר הקשר יישאר במועדון.

עוד שם שעלה על הפרק מבחינת אנשי באר שבע בימים האחרונים הוא שמו של השחקן הצעיר של הפועל חיפה לירן סרדל. השחקן הצעיר מחזיק בכרטיס השחקן שלו ולמעשה בבאר שבע לא יצטרכו לשלם עליו כלל. סרדל מסוגל לשחק גם כמגן ימני וגם כקשר אחורי.

וויליאם סוארס שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
סוארס מעדיף לשחק בליגה הבכירה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully