וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע ב-MLB: טקסס בורחת, אבל סובלת מפציעות

הריינג'רס ניצחו שמונה מעשרת המשחקים האחרונים שלהם, אבל ראו את יו דרוויש ואדריאן בלטרה נפצעים. ג'יימס שילדס רשם בכורה נוראית בשיקגו וייט סוקס, בולטימור ממשיכה להרשים ב-AL מזרח

שחקני טקסס ריינג'רס. AP
ניצחונות ופציעות. שחקני הריינג'רס/AP

בשל אילוצים, סיכום השבוע ב-MLB הוקדם ביממה, אז הנה מה שעבר על ליגת הבייסבול בשבוע החולף, עת נכנסו הקבוצות לשליש השני של העונה.

ב-AL מערב, טקסס, עם שמונה ניצחונות מעשרת המשחקים האחרונים שלה, ברחה ליתרון שלושה משחקים מסיאטל. אלא שהלילה (בין חמישי לשישי), הריינג'רס הפסידו 3:1 ליוסטון וראו את יו דרוויש ואדריאן בלטרה נוטשים בגלל פציעות.

ג'יימס שילדס החבול ערך בכורה מזעזעת בשיקגו וייט סוקס, שהביאה אותו בשבוע שעבר מסן דייגו שם התרסק טוטאלית. שילדס שרד רק שני אינינגים מול וושינגטון וחטף שבע ריצות, כשהוא יורד מהמגרש לקול קריאות בוז מהקהל המקומי בעיר הרוחות. הגרביים הפסידו 11:4 וממשיכים לקרוס אחרי פתיחת עונה חזקה. זה היה ההפסד החמישי ברציפות של שיקגו והיא כבר בפיגור 3.5 משחקים ממוליכת ה-AL מרכז קליבלנד. בין שתיהן ניצבות, במרחק 2.5מ שחקים מהפסגה, קנזס סיטי האלופה, שמתפרקת אף היא עם שבעה הפסדים ברצף ודטרויט.

ב-AL מזרח, בוסטון הפסידה הלילה בסן פרנסיסקו 2:1 דרמטי ואפשרה לבולטימור, שניצחה 0:4 את הרויאלס, לפתוח פער של משחק וחצי בפסגה בזכות ארבעה ניצחונות רצופים. היאנקיז ממשיכים להתאושש ורשמו ניצחון שלישי ברציפות, 6:12 מוחץ על האיינג'לס. הם בפיגור 6.5 משחקים מהאוריולס.

ב-NL, הקאבס ממשיכים לדהור בבית המרכז והם כבר במאזן 17:41 אחרי 1:8 בפילדלפיה הלילה. היתרון שלהם מפיטסבורג, שהפסידה בבית 6:5 למטס בעשרה אינינגים, עומד על 9.5 משחקים. המטס, בזכות הניצחון, נותרו בפיגור 3.5 משחקים במזרח מוושינגטון, שנראית נהדר. במערב, היתרון של סן פרנסיסקו על הדודג'רס עומד כרגע על ארבעה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully