וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ערכה את אימון פתיחת העונה לעיני 100 אוהדים

8.6.2016 / 18:21

עם המאמן החדש, רן בן שמעון, הקבוצה מהבירה פתחה את העונה. מרבית האוהדים החרימו את האימון לאחר שיחרורו של ניקיטה רוקאביציה, השחקן עצמו אמר: "אם בית"ר הייתה רוצה אותי הייתי נשאר"

רן בן שמעון עם שחקני בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
אימון ראשון בקבוצה. רן בן שמעון עם השחקנים/ברני ארדוב
רן בן שמעון עם דוד נומה אוהד בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בן שמעון מתרגל לאוהדים/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים עורכת כעת את אימון פתיחת העונה שלה בסגל דליל, כאשר חלק מהשחקנים עדיין בחו"ל או שעדיין לא סיכמו על חוזיהם. בימים הקרובים יהיו ניסיונות לשוחח עם חסוס רואדה במטרה להרגיעו ולהביאו לארץ, אך ספק אם הניסיונות יצלחו.

כ-100 אוהדים בערך הגיעו לאימון הפתיחה, כאשר מספר בודדים קוראים קריאות כנגד הבעלים אלי טביב ודורשים לראות קבוצה חזקה העונה. חתימתו של ניקיטה רוקאביציה במכבי חיפה עוררה זעם רב בקרב האוהדים, ונראה כי אם הקבוצה לא תתחזק בצורה משמעותית, בשבועות הקרובים המחאה תתגבר.

בבית"ר זעמו על כך שמכבי חיפה ניהלה מאחורי גבם מו"מ עם רוקאביציה, ולא עידכנה ישירות את אלי טביב. רוקאביציה אמר לשחקנים בבית"ר היום: "אם בית"ר הייתה רוצה אותי הייתי נשאר, לא הציעו לי כלום פרט למימוש האופציה עליי לעונה נוספת".

בימים הקרובים יתברר אם הקבוצה תחתים את הבלם דן מורי, או שמא יהיה זה ניסו קפילוטו שימשיך עונה נוספת במועדון. נוסף על כך, בית"ר מקיימת מגעים עם עידן ורד וחן דילמוני במטרה לצרפם למועדון וכמו כן עם טל בנש, מגינה של הפועל כפר סבא. בשבוע הבא תצא הקבוצה למחנה אימון באוסטריה, כאשר אחד ממשחקי האימון יהיה נגד מ.ט.ק בודפשט. כזכור, ב-30 ליוני תערוך הקבוצה את משחקה הראשון במסגרת מוקדמות הליגה האירופית.

עוד במהלך האימון, התרחשה תקרית בין מספר אוהדים לאחד הצלמים שהגיע למקום. האוהדים דרשו מהצלם שלא לצלם אותם, ולאחר חילופי דברים, ירדו אל הדשא והצדדים היו על סף עימות פיזי. לאחר מספר דקות נרגעו העניינים והאוהדים עזבו את המגרש.

עומר אצילי עם רן בן שמעון באימון בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
רן בן שמעון ועומר אצילי/ברני ארדוב
שחקן בית"ר ירושלים איתי שכטר. ברני ארדוב
איתי שכטר וצוות האימון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully