וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפרים גבאי שוחח עם אוסידון: "אף אחד לא פגע במעמד שלו"

8.6.2016 / 10:16

בצל המתיחות בין מנכ"ל הפועל חיפה ליואב כץ, נציג הבעלים וגבאי שוחחו. בעקבות הישארותו של ניצן בקרית שמונה, גישושים אצל דני עמוס ורן קדוש. החשמל בקרית חיים נותק, במועדון טוענים כי הוא יחזור בחמישי

one

בווידאו: 1:1 של הפועל חיפה מול בני יהודה

מנכ"ל הפועל חיפה, אפרים גבאי, שוחח עם נציג הבעלים, דורון אוסידון, במטרה לברר אודות מינויו של האחרון לתפקיד החדש. במועדון סיפרו כי גבאי רתח על המהלך של יואב כץ, והשיחה בין השניים נערכה על מנת לבחון האם ישנה חפיפה בין התפקידים.

"גבאי כעס מאוד, אבל אוסידון הסביר לו שהוא לא מגיע כדי להיות מעליו אלא כדי לעבוד בשיתוף פעולה. אפרים בטוח כועס, אבל זאת ההחלטה של יואב והוא צריך לקבל אותה. אף אחד לא פגע במעמד שלו", אמר גורם בקבוצה, שטען כי השיחה הייתה קשה, אך הסתיימה ברוח טובה.

במועדון החלו לחפש מחליף לאיתמר ניצן שיתחיל להתאמן בקריית שמונה. אתמול נערכה שיחה עם השוער במהלכה הבהיר כי הוא חוזר בשלב זה למועדון של איזי שרצקי. כץ היה רוצה לראות את דודו גורש בקבוצה, אך כלל לא הטוח שיעזוב את הפועל באר שבע למרות הסיכום עם גיא חיימוב. דני עמוס ורן קדוש מבוקשים בהפועל כפר סבא ובהפועל חיפה. ההערכה היא שאחד משניהם יגיע לקבוצה כאשר גם אוהד לויטה ואופיר מרציאנו הוזכרו כמועמדים.

בתוך כך, רשת החשמל במתחם האימונים קרית חיים נותקה השבוע, הסיבה לכך היא חוב של כמה אלפי שקלים אותם יואב כץ צריך לשלם. במועדון ציינו כי הקבוצה לא השתמשה בשלב הזה במתחם, בהפועל חיפה טוענים כי הבעלים יעביר צ'ק לחברת החשמל, והתאורה תשוב אל קרית חיים.

דורון אוסידון יו"ר מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
שיחה ברוח טובה. אוסידון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully