וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: אסטרה ג'ורג'יו מעוניינת בעודד אלקיים

8.6.2016 / 12:20

אלופת רומניה עשויה לפנות באופן רשמי לקבוצה הצפונית כדי לצרף את המגן הימני. אחרי עזיבתו של גיא חיימוב, איתמר ניצן יישאר וישמש כשוער הראשון. שמו של רועי גורדנה עלה. עירוני קרית שמונה תארח את משחקיה הביתיים בעונה הבאה בעכו או בנתניה?

שחקן עירוני קרית שמונה, עודד אלקיים. ברני ארדוב
עוד אחד יעזוב? אלקיים/ברני ארדוב

האם עירוני קרית שמונה בדרך לאבד שחקן הגנה חיוני נוסף אחרי המעבר של השוער גיא חיימוב להפועל באר שבע? על פי אחד הסוכנים הבכירים ברומניה, האלופה המקומית, אסטרה ג'ורג'יו, העלתה בימים האחרונים אפשרות לצרף את המגן עודד אלקיים. לאלופת רומניה מספר מועמדים לתפקיד, כשאלקיים נחשב לאחד המועמדים המובילים לתפקיד. הרומנים יחליטו בימים הקרובים האם להגיש לעירוני קרית שמונה הצעה רשמית.

מעבר לכך, בקבוצה נמצאים במגעים מתקדמים אל מול שחקנה של עירוני רמת השרון עידו דוידוב. בקרית שמונה רוצים מאוד לראות את הקשר בן ה-21 מגיע למועדון ונמצאים במשא ומתן אל מול רמת השרון שאם יצלח דוידוב יקבל חוזה ארוך טווח.

אחרי עזיבתו של חיימוב, בקבוצה בונים על איתמר ניצן כשוער הראשון של הקבוצה. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, השוער קיבל הודעה שהוא אינו משוחרר בסופו של דבר, וכעת גם מהדי זועבי ששקל לצאת להשאלה יקבל הודעה דומה לפיה בקבוצה מעוניינים שיישאר. זועבי, שרוצה לשחק כשוער ראשון, עשוי לבקש בכל זאת לעזוב, ובמקרה כזה בקרית שמונה יצטרכו להחליט האם להתעקש ולהשאירו, או לאפשר לו לעבור בהשאלה.

קרית שמונה התעניינה לגבי צירופו של אופיר קריאף, אך פגישה עם נציגיו של השחקן ששוחרר ממכבי חיפה תיערך רק לאחר שקריאף יחזור מחופשה פרטית. מי שעוד עלה כאופציה לחיזוק הוא רועי גורדנה, שקיבל מהפועל באר שבע הודעה על כך שהוא לא בתכניות, אך החלטה סופית לגביו תתקבל רק לאחר שימוצו המגעים עם מועמדים אחרים.

אצטדיון קרית שמונה לפני המשחק בין עירוני קרית שמונה להפועל רעננה. סוכנות ג'יני
הקבוצה תיאלץ לנדוד. האצטדיון העירוני בקרית שמונה/סוכנות ג'יני

בעקבות הודעת מנהלת הליגה, לפיה עירוני קרית שמונה לא תוכל לארח את משחקיה הביתיים בעיר, הקבוצה תבדוק האם תוכל לארח את משחקיה בעונה הבאה בעכו או בנתניה. המועדון הוציא הודעה חריפה בנושא: "בעקבות החלטת מנהלת הליגות לכדורגל, כי אצטדיון קרית שמונה אינו כשיר לארח את משחקי ליגת העל בעונה הבאה, תיאלץ הקבוצה לעבור בעונה הבאה לאצטדיון חלופי. בשבוע שעבר התקיים סיור של סמנכ"ל המנהלת, ניר ינקלביץ, באצטדיון העירוני של קריית שמונה. עם סיום הביקור, הודיע האחרון לאנשי הקבוצה (ביניהם מנהל האצטדיון העירוני) כי האצטדיון אינו עומד בסנטדרטים החדשים שקבעה המנהלת לאצטדיונים בליגת העל וכי עליו לעבור שדרוג רציני, שעלול להסתכם בקרוב לעשרה מליון שקלים".

עוד נכתב: "בעקבות כך, פנה בשבוע שעבר, יו"ר המועדון, איזי שרצקי, לראש העיר קרית שמונה, ניסים מלכה, בבקשה להידרש בדחיפות ולנסות לעשות את כל הניתן בבעיית המתקן העירוני, לרווחת ציבור אוהדי הכדורגל בקריית שמונה בפרט והגליל בכלל. נכון לעכשיו לא קיים תקציב עבור שדרוג האצטדיון, דבר אשר מאלץ את המועדון לחפש חלופות לאירוח משחקי הבית בעונה הבאה. כזכור גם עבור ילדי המועדון מתעכב ונסחב מזה מספר שנים בניית מגרש כדורגל סינתטי למחלקת הנוער ועל אף כל הקושי בשנים האחרונות, המועדון עשה הכול והצליח לקיים הן את משחקי קבוצת הבוגרים והן את משחקי קבוצת הנוער בקרית שמונה. זאת כאשר גם מתקנים אשר בתוך מבנה האצטדיון העירוני (ביניהם חדרי הכושר) מומנו על ידי יו"ר עירוני קרית שמונה וזאת למרות הבטחות הטוטו ומשרד הספורט לתקצוב לכך".

עוד נמסר בהודעה: "השנה לפי כל האמור לעיל המצב שונה ואין בכוונת או ביכולת המועדון לשפוך עוד ועוד כספים על המתקן המיושן של הערייה. למרות שעד היום, במשך 17 שנה, התמודד המועדון עם מכשולים רבים על מנת להישאר ולשחק רק בקרית שמונה (שכן זו הייתה מלכתחילה מטרת בואו של איזי שרצקי למועדון) כשהשנה לאור הדרישות החדשות, נאלץ לשחק מחוץ לקרית שמונה. המועדון מבקש ופונה לכל הנוגעים בדבר: עריית קרית שמונה, המועצה להסדר ההימורים בספורט ושרת הספורט, לחדול מהדיבורים והפעם, לקיים במעשים ולהקצות את כל הנדרש על מנת שבקרית שמונה יעמוד סוף סוף אצטדיון ראוי שיאפשר לארח את משחקי הבית של המועדון בעיר".

עדכון ראשון: 09:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully