וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון הקים רשימה עצמאית לקידום הספורט בפתח תקוה

7.6.2016 / 18:38

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל לשעבר עשוי להתמודד על ראשות עיריית פתח תקוה, כשברשימה שלו מופיעים גם עומר גולן וסלע מנדל. לאחרונה היה ויכוח בין לוזון לראש העירייה לגבי משחק הנוער

אבי לוזון יו"ר ההתאחדות לשעבר. מגד גוזני
בקרוב ראש עיריית פתח תקוה? אבי לוזון/מגד גוזני

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל לשעבר אבי לוזון, הפעיל היום במכבי פתח תקוה, החליט לפנות לפוליטיקה. לוזון הקים רשימה עצמאית לקידום הספורט בפתח תקוה וייתכן כי בהמשך אף ירוץ לראשות העירייה. לוזון הקים תנועה (בוא) לפני מספר ימים כשבין היתר יהיה חבר ברשימה גם עומר גולן וסלע מנדל, מראשי הקבוצה. גם מצד הפועל פתח תקוה יש נציגים ברשימה, בהם דורון גלנט. נציגים נוספים בחר לוזון מענפי ספורט נוספים.

בהודעה מטעם הרשימה נכתב: "בתאריך הראשון ביוני התכנסו ראשי אגודות הספורט בפתח תקוה והחליטו על הקמת התנועה למען הספורט והתרבות בעיר פתח תקוה. התכנסות זו באה בעקבות התעמרות רבת שנים מצד העירייה בספורט הפתח תקוואי, באגודות הספורט, בספורטאים, בתושבים ובמנהלי האגודות. ראש העיר איציק ברוורמן מתקצב את הספורט בסכום של ארבעה מיליון שקלים מתוך תקציב של מעל למיליארד וחצי, כלומר כ-0.25 אחוזים בלבד מהתקציב. האם יכול להיות שרק רבע אחוז מתקציב העירייה יופנה לספורט?".

מקורבים ללוזון טענו היום כי מנסים לדחוף אותו להתמודד לראשות העירייה. כרגע לוזון עדיין לא הצהיר על כך, אבל לפי מקורביו ייתכן כי הוא באמת ירוץ לתפקיד. כזכור, לאחרונה ביקר לוזון את עיריית פתח תקוה על רקע אירועי דרבי הנוער האחרון, לאחר שראש העירייה איציק ברוורמן קרא לו לא לגבות מחיר עבור הכניסה למשחק. לוזון ביקר את התנהלותו של ראש העירייה וכרגע ינסה להשפיע מבפנים.

בעיריית פתח תקוה הגיבו לדברים: "המרצע יצא מן השק! אבי לוזון וחבר מרעיו החליטו למנף את שאיפותיהם הפוליטיות על חשבונם של קבוצות הספורט ולזרוע חול כדי לטשטש את ההשקעות האדירות של עיריית פתח תקוה בתמיכות בענפי הספורט השונים. עם הבחרו של ברוורמן, הוכפלו התמיכות בספורט ועובדתית הועברו לקבוצות אלה שמונה מיליון שקל מידי שנה, שלא כוללים בחובם השקעה של עשרות מליוני שקלים במגרשי ספורט. כל טענה לקיצוץ בתקציב, הינה שקר וכזב שמטרתה להטעות ולהונות את הציבור. עיריית פתח תקוה תמשיך במגמה זו לאורך השנים מבלי לעשות אבחנות למי משתייך ראש קבוצה כזה או אחר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלט התמיכה בלוזון/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אבי לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully