וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילאל מוסא חתם בבני סכנין לשנתיים נוספות, יובל אבידור יישאר?

7.6.2016 / 15:36

מומשה האופציה על הקשר שהגיע במהלך העונה שעברה מהפועל חיפה. לחלוץ יוצע חוזה חדש. מוחמד כליבאת ודיא סבע מועמדים להגיע כמחליפיו של פיראס מוגרבי. פתיחת האימונים תידחה בשלושה ימים

one

בני סכנין הודיעה לקשר הקבוצה הילאל מוסא שהיא מממשת עליו את האופצייה והשחקן חתם על חוזה לשנתיים נוספות. מוסא הגיע בעונה שעברה לסכנין מהפועל חיפה והפך לשחקן משמעותי ברוטציה של הקבוצה מה שהוביל להשארתו של השחקן לשנתיים נוספות בקבוצה. בנוסף למוסא, בסכנין מעוניינים להשאיר גם את יובל אבידור בקבוצה ויציעו לו חוזה חדש כאשר בנוסף לשחקנים הקיימים בקבוצה רוצים להתחזק בשחקן זר אחד נוסף לפחות, והם מחכים להתפתחויות בנושא ז'אורז'יניו כשרק לאור ההתפתחויות בגזרתו יוחלט באילו עמדות לצרף זרים. בגזרת הישראלים סכנין רוצה לראות את מוחמד כליבאת או דיא סבע מגיעים לקבוצה על המשבצת של פיראס מוגרבי שעזב למכבי חיפה.

בעניין אחר, בקבוצה לא יחלו את האימונים בראשון ביולי וידחו אותם בשלושה ימים לשלישי ביוני. במועדון מרוצים מאוד מכך שאימוני טרום העונה לא התנגשו עם צום הרמאדן כפי שקרה בשנים האחרונות ולמעשה היומיים הראשונים של האימונים יהיו היומיים היחידים שיתנגשו עם הצום. "אין ספק שהצום מקשה על ההכנה", העיד אחד משחקניה המוסלמים של סכנין, "ברור שההכנה שנעשית ללא הצום היא הרבה יותר יעילה".

הילאל מוסא בני סכנין מול שמוליק מלול דור כוכב הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
מוערך. מוסא/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully