וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה החלה למכור מנויים. טרם הוגשה הצעה על סטויקוביץ'

7.6.2016 / 13:14

השוער הסרבי עדיין מחפש קבוצה. נמשך המעקב אחר אייל גולסה, במועדון יפנו השבוע לניקיטה רוקאביציה. הפיזיולוג בוקי ירון עזב: "מודה למאמן הטוב בישראל". שיא המנויים יישבר?

one

מכבי חיפה נפרדה היום מהפיזיולוג ד"ר ירון (בוקי) ברק. במועדון טוענים כי ההחלטה התקבלה בשיתוף שני הצדדים מאחר וד"ר ברק הביע את רצונו להמשיך ולפתח את רשת מכוני השיקום והאימון המצויה בבעלותו. "מועדון כדורגל מכבי חיפה מודה לבוקי ירון על שנים רבות של תרומה אדירה. אנו מכבי חיפה מתכוונים להשתמש בשירותיו של ד"ר ירון ברק בעתיד כגורם חיצוני", אמרו במועדון. רוני לוי מסר: "מדובר באיש מקצוע מהטובים, בענף הכדרוגל בפרט ובספורט בכלל. אני שמח שיצא לי לעבוד אית וגם כשחקן וגם כמאמן, בוקי הוא איש מקצוע מעולה אבל קודם כל איש נפלא". ד"ר ברק מסר בתגובה: "אני רוצה לנצל הזדמנות זאת ולהודות ליענקל'ה שחר ורוני על שיתוף פעולה לאורך שנים רבות ואני גאה שיצא לי לעבוד במועדון הכדורגל המוביל בישראל לאורך שנים רבות ועם המאמן שהוא מבחינתי הטוב בישראל. נהניתי מכל רגע ואני בטוח שנמשיך לשתף פעולה בשנים הקרובות".

ולדימיר סטויקוביץ' שוער מכבי חיפה. ברני ארדוב
עדיין לא ברור אם יעזוב. סטויקוביץ'/ברני ארדוב

במועדון הבינו שגיא חיימוב נמצא בדרך להפועל באר שבע, ואם המעבר יתבצע וולדימיר סטויקוביץ' יעזוב במועדון ינסו להחתים את אופיר מרציאנו, או שוער נבחרת אחר. נציגיו של טאלב טואטחה מנסים לשדרך אותו לקבוצה בחו"ל עד סוף השבוע ומעריכים כי לכל היותר בשבוע הבא, יתנהל משא ומתן מתקדם בנוגע לכך. מכבי תל אביב ממתינה לתוצאות. בינתיים נמשך המעקב גם אחרי אייל גולסה, איתן טיבי, איאד אבו עביד וניקולה רוקאביציה. האחרון צפוי לקבל פניה עוד השבוע מהירוקים. לגבי עומר אצילי, לאחר שתסתיים הבוררות בחיפה מתכוונים לפנות לשחקן ולנסות לסכם איתו את התנאים על חוזה ארוך טווח.

לאחר שנמכרו 18 אלף מנויים בעונה שעברה, במועדון ינסו לשבור את שיא המועדון גם בעונה הנוכחית. מכירת המנויים לעונה הבאה תיפתח היום בשעה 14:00. המחירים לא ישתנו. בשלב הראשון, המכירה מיועדת למנויים קיימים והיא תימשך עד סוף החודש. בשלב השני יתבצע שדרוג מנויים ובשלישי יימכרו מנויים לקהל הרחב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully