וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: גוטליב, אבו עביד, אלטמן ושיימן בדרך החוצה?

לקשר מענק חתימה על סך מיליון שקל, המגן כבר העביר מסר לבית"ר ירושלים לפיו הוא מעוניין לעבור לבירה ושני הבלמים לא מוכנים לקצץ בשכרם. מנגד, אריאל הרוש ובן רייכרט קרובים לסיכום

one

בהפועל תל אביב חשבו כי המשא ומתן מול השחקנים על קיצוץ בשכרם יהיה הרבה יותר פשוט, אלא ששם נתקלים בקשיים גדולים מול לא מעט שחקנים. הבעיות הן כרגע כמעט בכל הגזרות והראשונה מביניהן היא מענק החתימה של עומרי אלטמן על כמיליון שקל. בעונה שעברה חתם הקשר על שכר נמוך יחסית כשאת הפיצוי הוא היה אמור לראות העונה. כרגע הפועל תל אביב מבקשת מאלטמן לקצץ גם בשכרו לעונה הבאה וגם במענק החתימה שהובטח לו. אלטמן השוהה בחו"ל עדיין לא החליט סופית אם הוא מוכן לקצץ, אך כשיחזור לארץ הוא אמור להיפגש עם הנהלת הקבוצה. לא מן הנמנע שאם הדברים לא יסתדרו בין הצדדים, הקשר יעשה את דרכו לקבוצה אחרת.

בנוסף לקשר, גם שני הבלמים אדי גוטליב ואיאד אבו עביד מסרבים לקצץ בחוזיהם. האחרון עשוי לעבור בטרייד למכבי חיפה בתמורה לאוראל דגני וכסף, אך הדברים עדיין רחוקים מסיכום. אבו עביד העדיף את הפועל תל אביב בעונה שעברה בגלל אהדתו לקבוצה ולא ברור אם יסכים למעבר לירוקים, זאת למרות שבינו לבין המאמן רוני לוי ישנו קשר חזק. גם עם בלם הפועל עכו לשעבר קיימת בעיה לאדומים והוא, נכון לימים האחרונים, לא מעוניין לקצץ בשכרו. לא מעט גורמים במועדון התבטאו מאז סיום העונה וטענו כי שחקן שלא יהיה מוכן לקצץ, לא יהיה בקבוצה בעונה הבאה וקשה כרגע לראות כי האדומים יוותרו על שני הבלמים הישראלים שלהם.

עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב. יותם רונן
יחליט אחרי החזרה מהחופשה. אלטמן/יותם רונן

כמו כן, גם עתידו של שמואל שיימן לא ברור. כרגע, גם המגן השמאלי לא מתלהב מהקיצוץ המיועד בחוזהו. לפני מספר שבועות שיימן העביר מסר לבית"ר ירושלים שהוא מעוניין לעבור לבירה וייתכן כי בימים הקרובים השחקן יחל משא ומתן עם הצהובים שחורים, לאחר שאלי טביב אישר כי היה מעוניין לראות אותו בקבוצה.

מי שכן הסכימו כבר לקיצוץ חלקי הם אריאל הרוש ובן רייכרט. עם סיום העונה הקפטן העביר מסר להפועל תל אביב כי הוא מעוניין לבוא לקראת הקבוצה ובימים האלה מתקיימים מגעים בינו לבין הנהלה. כרגע עדיין יש פערים לא קטנים בין הצדדים ובהפועל תל אביב שוקלים להביא שוער בנוסף להרוש או כזה שיחליפו, אולם מה שיכריע בסופו של דבר הוא המצב הכספי הגרוע במועדון ונראה כי אם הצדדים יסכמו על קיצוץ שיהיה מקובל על שניהם, הרוש יישאר בקבוצה. בנוסף אליו, רייכרט קרוב מאוד לסיכום על קיצוץ בחוזהו. הקשר הסכים לקיצוץ גם בשכר הבסיס שלו וגם בפרמיות ושישוב מחופשתו הוא אמור לחתום על חוזה חדש בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully