וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו רוצה שאחמד קאסום ימשיך איתה גם בליגה הלאומית

7.6.2016 / 11:41

שלומי דורה, שהיה זה שהביא את הקשר לקבוצה ואך שיתף איתו בעבר פעולה בבני סכנין, רוצה שיישאר. עורך דינו של קאסום: "אנחנו מחזיקים במספר הצעות מקבוצות בליגת העל וגם בלאומית"

one

בהפועל עכו מעוניינים שקשר הקבוצה בעונה החולפת אחמד קאסום יישאר לעונה נוספת במועדון וזה יצטרך להחליט בקרוב האם הוא מוכן לרדת לליגה הלאומית או שמא מנסה למצות אופציות בליגת העל. המאמן שלומי דורה מעריך מאוד את קאסום והוא למעשה זה שהביא אותו לעכו לפני כעונה וחצי כשגם בימיהם בבני סכנין ביחד נחשב קאסום לשחקן מוערך מאוד על ידי המאמן.

קאסום למעשה נמצא כעת באבל על אימו שנפטרה ואחרי שיסיים את ימי האבל הוא צפוי לקבל החלטה סופית כשהמטרה בשלב זה היא להישאר בליגת העל. נציגו של השחקן , עורך הדין וסים סוסאן הגיב ואמר לוואלה! ספורט "אנחנו אכן מחזיקים במספר הצעות מקבוצות בליגת העל וגם בלאומית. המטרה היא להישאר בליגה הבכירה. אחמד הוא שחקן עם קבלות מוכחות שיש לו עדיין הרבה מה לתרום. יחד עם זאת, אנחנו לא פוסלים כמובן אפשרויות אחרות והאפשרות להישאר בהפועל עכו נשקלת בכובד ראש. אחמד נקשר מאוד למועדון והפך לאחד מהברגים המרכזיים בקבוצה. אנחנו לא ממהרים לשום מקום ולאחר שהוא יסיים את האבל על מות אימו שנפטרה בטרם עת, נבחן את כל הצעות ונקח את ההחלטה הטובה ביותר עבורו".

אחמד קאסום שחקן הפועל עכו. ברני ארדוב
"המטרה היא להישאר בליגה הבכירה". קאסום/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully