וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון אוסידון ייפגש עם אפרים גבאי: "הוא פגוע מיואב כץ"

7.6.2016 / 8:05

בהפועל חיפה הוחלט כי נציג הבעלים יישב בקרית חיים, שם יושב משרדו של המנכ"ל. לדברי גורמים במועדון, גבאי חש פגוע מההחלטה של הבעלים וייפגש עם נציגו שיבהיר: נעבוד בשיתוף פעולה

מנהל הפועל חיפה אפרים גבאי. אדריאן הרבשטיין
"אם מישהו חושב שגבאי יעזוב הוא טועה"/אדריאן הרבשטיין

בהפועל חיפה החליטו אתמול בשעות הערב למנות את דורון אוסידון לנציגו של הבעלים יואב כץ, אולם דקות אחרי היה בהפועל חיפה מי שניצל את ההזדמנות לספר על פגיעה גדולה במנכ"ל אפרים גבאי. לדברי גורמים במועדון, גבאי חש פגוע מההחלטה של הבעלים שלו, שרק לאחרונה החזיר אותו לתפקיד במועדון אחרי תקופה שבה הושעה. כץ שוחח עם אוסידיון והבהיר לו שיישב במשרד בקריית חיים, שם יושב גבאי בעצמו. "מה שבטוח, יהיה קיץ מעניין", אמר אתמול גורם בקבוצה. אוסידון מתכוון להיפגש עם גבאי ולהבהיר לו שהם יעבדו בשיתוף פעולה. לא בטוח שגבאי מתלהב מההחלטה החדשה ובקרוב מאוד יתברר מה יהיו ההשלכות של העניין הזה. "אם מישהו חושב שגבאי יעזוב הוא טועה. כץ הבהיר שאוסידון לא בא להיות מעליו, אלא לעבוד יחד איתו", הסבירו במועדון.

בחיפה הופתעו אתמול מהידיעה בוואלה ספורט לפיה פניה של הפועל באר שבע לגיא חיימוב עשויה להשאיר את איתמר ניצן בקבוצה. במועדון סבורים כי מדובר במשא ומתן מצדו של שרצקי, אך מבדיקה שערכנו עולה כי לניצן הובהר כי עליו להתמקד בהגעה פתיחת האימונים ולהפסיק בחיפושים אחר דירה באזור חיפה. אם ניצן לא יגיע, הפועל חיפה תנסה ללכת על שוער אחר, כדני עמוס ורן קדוש הוזכרו כמועמדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully