וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה הודיעה לאיתמר ניצן: "אתה נשאר בקבוצה"

7.6.2016 / 9:14

השוער שהיה אמור להימכר או להיות מושאל לקבוצה אחרת קיבל הודעה רשמית שהוא בתוכניות המקצועיות, ובלי קשר לחיימוב, יישאר. הבלם פראן ולס סיכם עקרונית בקבוצה וחתם על טיוטת חוזה

one

בעירוני קרית שמונה הודיעו לאיתמר ניצן שהוא לא משוחרר לאף קבוצה אחרת ושהוא בתוכניות המקצועיות של המועדון לעונה הבאה. כבר נראה היה שהשוער שהיה מבוקש על ידי הפועל חיפה, בני יהודה והפועל כפר סבא לא יישאר, אולם זה קיבל אמש (שני) הודעה מראשי המועדון לפיה החליטו לא לשחררו, ומעוניינים שיישאר, מה שמוריד בשלב זה מהפרק כל אפשרות של השאלה או מכירה.

כל זה מגיע על רקע פנייה של הפועל באר שבע לקבוצה בנוגע למעבר אפשרי של גיא חיימוב לשורות האלופה, כשגם מכבי חיפה התעניינה בו. למרות זאת, בקרית שמונה הבהירו שניצן יישאר בלי קשר לחיימוב, ואם זה יישאר גם כן, ייאבקו השניים על אפודת השוער הראשון. במקרה כזה מהדי זועבי יושאל ככל הנראה, ואם חיימוב יעזוב, יצטרכו בקבוצה להחליט אם זועבי ישמש כשוער שני או שמא יצורף שוער נוסף שיתמודד עם ניצן על המקום בהרכב.

גם רועי שוקרני יישאר סופית בקבוצה. למרות שכבר היה בדרך החוצה, הקשר קיבל הודעה מפתיעה שהוא בתוכניות המקצועיות, דבר שגרם לאכזבה רבה אצל הפועל רעננה שרצתה מאוד את השחקן.

בקבוצה הגיעו לסיכום עקרוני עם פראן ולס. הבלם הספרדי מתחתן בסוף החודש ונמצא בחופשה, לכן עדיין לא התקיימה חתימה רשמית. השחקן והקבוצה חתמו על טיוטת הסכם וכעת לאחר הכנת כל הדברים בפן הבירוקרטי מקווים בקבוצה הצפונית שיהיה אפשר לחתום רשמית ולצרף את השחקן.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע גיששה לגבי גיא חיימוב
הפועל כפר סבא: שוער הנוער ארז כובני חתם לשלוש שנים
אמיר עגייב חתם לעונה אחת באומוניה ניקוסיה

שוער מכבי פתח תקוה, איתמר ניצן. ברני ארדוב
לא הולך לשום מקום. איתמר ניצן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully