וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא חיימוב על סף סיכום בהפועל באר שבע, איזי שרצקי "הוא יקבע היכן ישחק"

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, השוער קרוב לחתימה בשורות האלופה, לאחר שקיבל אישור משרצקי להיפגש עם ברקת. חיימוב צפוי לחתום לשנתיים, ויתחרה עם גורש על אפודת השוער הראשון. ארנסטו גוני הוצע, אימוני טרום העונה יחלו בשני

one

בווידאו: חיימוב סופג שלישייה מבאר שבע במחזור פתיחת העונה

גיא חיימוב בדרך להפועל באר שבע. אחרי שנציגיו של שוער עירוני קרית שמונה סיכמו את מעברו לשורות האלופה, השוער, שינחת היום (שלישי) בישראל מחופשה פרטית, ייפגש עם בעלי הפועל באר שבע, אלונה ברקת, כדי לסגור סופית את ההעברה. חיימוב, שיחתום על חוזה לשנתיים ויתמודד על אפודת השוער הראשון עם דודו גורש, קיבל את ברכת הדרך מאיזי שרצקי, שהבהיר כי לא יערים קשיים על העסקה.

שמו של חיימוב בהקשר של הפועל באר שבע עלה כבר לפני כשבוע, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. אם תחילה חששו בשורות האלופה שהעניין יהיה מורכב מכיוון שחיימוב מחזיק בחוזה בקבוצה הצפונית, מאוחר יותר החליטו בכל זאת לנסות וללכת על המהלך ואף שוחחו בנושא עם שרצקי וכן עם נציגי השחקן. יש לציין כי בשלב זה, מדובר על עסקת מכירה בלבד ולא בטרייד. עם זאת, גורמים המעורבים בפרטים אמרו שייתכן שבשלב מתקדם יותר יעלה על הפרק עניין טרייד כשמוחמד גדיר הוא השם הבולט במידה ודבר כזה יתפתח.

גיא חיימוב שוער עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
יתאחד עם ברק בכר? חיימוב/סוכנות ג'יני

שרצקי הודיע לשוער כי הוא רשאי לסגור את תנאיו מול הפועל באר שבע, כשהוא יסגור את התנאים הכספיים מול ברקת. שרצקי אישר את הידיעה לוואלה! ספורט ואמר: "גיא יקבע מה יהיה. מה שהוא ירצה יקרה. הוא יקבע אם לשחק בהפועל באר שבע או להישאר בקרית שמונה".

חיימוב שיחק תחת ברק בכר בקרית שמונה ובין השניים יש הערכה גדולה. למרות הרצון בחיימוב, בקבוצה מציינים שגורש, שגילה יכולת טובה בעונת האליפות, עדיין נחשב לשוער הראשון ולמעשה הגעה אפשרית של חיימוב היא כדי לאפשר מאבק בין שני השוערים הישראלים הבכירים כיום בשערה של הקבוצה, שמקווה גם לעונה אירופאית ארוכה.

לידיעה על הגישושים הראשוניים בבאר שבע לגבי חיימוב

ארנסטו גוני במדי קווילמס מול גבריאל מרקאדו, לאנדרו גונסאלס פירס שחקני ריבר פלייט. AP
הוצע. גוני/AP

בלם הפועל כפר סבא בעונה החולפת, עמיר נוסבאום, החליט לפרוש מכדורגל ולהצטרף לצוות של הפועל באר שבע כעוזרו של ברק בכר. "לעמיר ולי יש היכרות של שנים ארוכות, הוא מבין כדורגל לעומק ומתאים לנו הן מבחינת הידע המקצועי והן מבחינת האישיות שלו", אמר בכר.

"קיבלתי החלטה לפרוש ממשחק פעיל ואני יכול לומר שזו היתה החלטה מאוד לא פשוטה עבורי", ציין נוסבאום. "יחד עם זאת, אני שמח להתחיל פרק חדש בכדורגל, ושמח מאוד לעשות זאת בהפועל באר שבע. אני רואה בכך אתגר גדול וכבר מחכה לתחילת האימונים. אני מודה להפועל כפר סבא על התקופה האחרונה שהיתה מלאה אתגרים וחוויות".

בינתיים, מלבד שוער, בקבוצה מחכים לראות האם וויליאם סוארס ימשיך. אם לא, ינסו במועדון להחתים בלם זר על חשבונו, כשלוואלה!ספורט נודע שבימים האחרונים הוצע לקבוצה הבלם בן ה-31, ארנסטו גוני מאורוגוואי. הבלם פתח את העונה בטיגרה מהליגה הראשונה בארגנטינה ובינואר עבר לאלמריה מהליגה השנייה בספרד שם לא הרבה לשחק.

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה לפני דליבור סטבנוביץ' שחקן מורדוביה שרנסק. Epsilon, GettyImages
נשאר בצסק"א מוסקבה. נאתכו/GettyImages, Epsilon

בקבוצה יחלו ביום שני הבא את אימוני טרום עונת 2016/17 כשמהאימון הראשון ייעדרו שחקני הנבחרת וכן השחקנים הזרים. בשבוע שלאחר מכן יצטרפו כל השחקנים וההכנות יחלו במסה גבוהה הרבה יותר.

המנהל הספורטיבי של צסק"א מוסקבה, רומן בבייב, דיבר ברוסיה על האפשרות שביברס נאתכו יגיע להפועל באר שבע, לאחר שעלו דיווחים במדינה שהקשר עשוי להגיע, וכן אחרי דבריו של אסי רחמים בנושא: "זו פעם ראשונה שאני שומע על הצעות עבור נאתכו. לא קיבלנו שום הצעה עבורו ובכל מקרה אנחנו לא רוצים שיעזוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully