וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בבני סכנין כועסים על מכבי חיפה בעקבות החתמתו של פיראס מוגרבי

הפועל חיפה לא לבד. בקבוצה מהמגזר טוענים: "ראשי מכבי חיפה הבטיחו שכל פנייה לשחקן בקבוצה תיעשה דרך המועדון, אך לצערנו מה שהם עשו נוגד את תוכן השיחה המכובדת אשר התנהלה בינינו"

one

מסתבר שהצגתו של פיראס מוגרבי במכבי חיפה לא הכעיסה רק את הפועל חיפה. גם קבוצתו הקודמת של שחקן הכנף, בני סכנין, לא אהבה את ההתנהלות של הירוקים בנושא. "בני סכנין מביעה את הסתייגותה הרבה על הדרך אשר בחרה מכבי חיפה להחתים את מוגרבי, אשר ניהל משא ומתן מתקדם להמשך דרכו בבני סכנין", נמסר מהקבוצה.

"לאחרונה התנהלה שיחה בין ראשי בני סכנין לבין מכבי חיפה, בה הובטח שכל פנייה לשחקן של סכנין תיעשה דרך המועדון. לצערנו, מה שעשתה מכבי חיפה נוגד את תוכן השיחה המכובדת אשר התנהלה בין המועדונים", הוסיפו בסכנין.

כזכור, גם בהפועל חיפה לא אהבו את הדברים, ומהמועדון נמסר: "הסוכנת של פיראס מוגרבי עשתה כל שביכולתה כדי להכשיל את העסקה, על אף שכל בקשותיה ובקשות השחקן נענו במלואם. הבעלים יואב כץ עשה מאמץ אדיר להביא את השחקן לקבוצה והציע לו סכום עתק וחוזה לשלוש שנים על פי כל דרישות השחקן".

עוד נמסר: "במקביל, חתם על הסכם עמלת סוכן גבוה ביותר עם נציגיו של השחקן. השחקן, ולא בפעם הראשונה, נהג בצורה לא הגונה והוא 'נעלם' לאנשי הקבוצה מספר שעות לפני הפגישה בה היה אמור לחתום על חוזהו. צר לנו שמוגרבי והסוכנת בחרו להתנהג בצורה כזו ואם זוהי התנהגותם אולי עדיף שלא להחתים שחקן מסוג זה בהפועל חיפה. לסיכומו של דבר מכבי חיפה השחקן והסוכנת 'בישלו' תרגיל מסריח והחתימו את השחקן בצורה מכוערת מאחורי הגב".

פיראס מוגרבי מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
כעס בסכנין. מוגרבי/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully