וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: יואב כץ מינה את דורון אוסידון לנציג הבעלים

6.6.2016 / 21:51

מי שכיהן בתפקיד בכיר במכבי נתניה בעונה החולפת, יסייע לבעלים בניהול המועדון מהכרמל: "אוסידון יעזור לנו בניהול השוטף". אלון תורג'מן, מוחמד כליבאת ופאביניו אלבס מועמדים להצטרף

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, החליט למנות את דורון אוסידון לנציג הבעלים בהנהלה. אוסידון, שכיהן בעונה שעברה כיו"ר מכבי נתניה בעונה שעברה, סיכם את הפרטים במהלך הימים האחרונים וכץ אמור להודיע על כך באופן רשמי בימים הקרובים. "אוסידון יעזור לנו בניהול השוטף של המועדון", אישר הערב את הידיעה גורם בהפועל חיפה. התפקיד החדש של אוסידון אינו קשור לאפרים גבאי, שיישאר בתפקיד המנכ"ל. "השיחות בין דורון לאוסידון נמשכו כבר מספר שבועות. לפני מספר ימים הוא סגר והחל ממחר יתחיל רשמית בעבודה". כזכור, אוסידון שימש בעבר גם כמנכ"ל הפועל תל אביב.

אחרי שפיראס מוגרבי חתם אתמול (ראשון) במכבי חיפה, ועורר זעם רב בהפועל חיפה, בקבוצה ינסו להתאושש ולהחתים לפחות שני שחקני כנף במועד ההעברות הנוכחי. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, שלושה שמות עומדים על הפרק: אלון תורג'מן, מוחמד כליבאת והקשר הברזילאי פביניו אלבס. "היינו בהלם כששמענו שהוא חתם אצל מכבי חיפה. זה היה מעשה מכוער. ננסה להתמקד בשחקני כנף אחרים", אמרו במועדון.

יו"ר מכבי נתניה, דורון אוסידון, מודיע על עזיבה. קובי אליהו
ינהל את הפועל חיפה. אוסידון/קובי אליהו

מי שהוצע ליואב כץ הוא טוסיין ריקטס ששיחק בקבוצה בעבר. גם שמו של דילן סייס עלה ובקבוצה כבר שוחחו עם סוכנו דודו דהאן. הבלגי הצעיר שיחק בחצי העונה החולפת בהפועל עכו. במועדון ינסו לזרז את החתמת השחקנים דור מלול וחיים מגרלשווילי. עם האחרון ישנם פערים. גם לירן סרדל ודימיטרי באגה לא חותמים כרגע בגלל פערים לגבי החוזה שלהם. במועדון מעריכים שאלי טביב ישחרר השבוע את ניסו קפילוטו שיחתום בקבוצה. התנאים של קפילוטו סוכמו וכעת נותר להשיג את השחרור מבית"ר ירושלים.

במועדון מחפשים שוער שני שיחליף את ניב אנטמן. פנייה נעשתה לגד עמוס שמחזיק בהצעה מראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully