וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב מודים: "ספק אם נחתים שחקנים בשבועיים הקרובים"

לא מעט שחקנים מועמדים להצטרף לאדומים, אולם במועדון מצננים את ההתלהבות: "צריך להמתין לקיצוץ ואז נראה איזה תקציב יש". הקשר הארגנטינאי ניקולאס גורובסוב הגיע להבנות עם הקבוצה

one

לא מעט שמות עלו בימים האחרונים כמועמדים להצטרף להפועל תל אביב לקראת העונה הבאה, אך במועדון ציננו היום (ראשון) את ההתלהבות: "ספק אם מישהו יחתום בקבוצה בשבועיים הקרובים. יש הרבה מועמדים ואלי גוטמן בודק אפשרויות, אבל כרגע הכל תלוי בכסף ועד שכל הדברים מהבחינה הזו לא יסתדרו, לא יהיו החתמות, בטח לא של שחקנים בסכומים גבוהים. צריך להמתין לקיצוץ של השחקנים ואז נראה איזה תקציב אפשר להעמיד ומה בדיוק יהיה אפשר להציע לשחקנים חדשים".

יחד עם זאת, האדומים לא פסלו מספר מועמדים, הראשון מביניהם הוא הקשר הארגנטינאי ניקולאס גרובוסוב, שחקנה של טרגו מורש הרומנית. בקבוצה טוענים כי במהלך סוף השבוע האחרון הגיע גורובסוב להבנות עמם והוא צפוי להרוויח כ-150 אלף יורו לעונה, כאשר עם בונוסים שכרו יכול להגיע לכ-180 אלף יורו לעונה. האדומים בודקים אופציות נוספות וייתכן כי גם עלותו של הארגנטינאי תהיה גבוה מדי עבורם בסופו של דבר, אולם כרגע הוא המועמד המוביל. בהפועל תל אביב בחנו גם את האפשרות להביא את השוער האמריקאי זאק מקמאת', שחקן קולורדו ראפידס, אולם העלויות הגבוהות שלו הופכות את אפשרות הגעתו לנמוכה.

בגזרת הישראלים, הרי שהאדומים היו מאוד מעוניינים לראות בקבוצה את חן עזרא. הקשר, שסיים את חוזהו במכבי חיפה, ממתין להצעות מאירופה וייתכן כי הוא כבר נמצא במשא ומתן עם קבוצה ספרדית. אם בסופו של דבר עזרא יישאר בארץ, בהפועל תל אביב מאמינים כי הוא ייתן להם עדיפות. בקבוצה חוששים מצד אחד כי עזרא יעדיף לבסוף קבוצות אחרות, שיציעו לו שכר גבוה יותר, אך כאמור מעודדים מהשיחות עמו ומאמינים שבסופו של דבר יעדיף אותם.

ניקולאס גרובוסוב שחקן צ'זנה ב-2010. GettyImages
גורובסוב בדרך לאדומים?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully