וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבני סכנין חושבים על מחליפים למוגרבי: סבע וכליבאת מועמדים

4.6.2016 / 20:46

האדומים רוצים שהקשר יישאר אבל חושבים על חלופות כשקשר נתניה וכליבאת, ששיחק בעבר במועדון, מועמדים. אם ז'אורז'יניו יישאר בקבוצה ולא יעבור לקבוצה אחרת, תוצע לו הארכת חוזה

דיא סבע שחקן מכבי נתניה לפני רחמים צ'קול שחקן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
סבע/קובי אליהו

בבני סכנין ינסו לשכנע את פיראס מוגרבי להישאר בקבוצה. עם זאת, בהנהלת המועדון מבינים שייתכן מאוד שמוגרבי לא יישאר וכבר חושבים על חלופות כשבהנהלת הקבוצה יציעו בימים הקרובים למאמן יוסי אבוקסיס לפנות בצורה רשמית לדיא סבע ומוחמד כליבאת. מול השניים כבר התקיימו גישושים מצד גורמים המקורבים לאנשים בהנהלת סכנין. השניים, ובעיקר כליבאת שרשם עונות מצוינות בסכנין, נחשבים בעיני ההנהלה למועמדים ראויים להחליף את מוגרבי ובכלל לחזק את הקבוצה. לסבע יש חוזה בנתניה, בעוד כליבאת אמור לקבל שחרור ממכבי חיפה.

בנוגע לז'אורז'יניו, הרי שבסכנין מחכים לראות האם השחקן יישאר בקבוצה או יעבור לקבוצה אחרת. אם בסכנין יבינו שאין קבוצה גדולה שמוכנה לשלם ולקלוט את הקשר הברזילאי, בהנהלה יציעו לו לפתוח את החוזה ולהאריך אותו. בכל מקרה, במצב כזה ז'אורז'יניו צםוי לדרוש שדרוג וכן תג מחיר שייקבע מראש. אם הברזילאי יעבור לקבוצה אחרת כבר בקיץ הקרוב, בקבוצה יפנו לדיוגו קאצ'ובה ויציעו לו לחתום לעונה נוספת.
בנוסף, בקבוצה יציעו ליובל אבידור וחאלד חלאיילה חוזה לעונה נוספת. אורי גוטמן ומוטי אזולאי יצטרפו לצוות המקצועי ויחליפו את עודד קוטר שחתם כמאמן מ.ס. רובי שפירא חיפה מליגה א' ואת אלי בכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully