וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון סיכם כמאמן בית"ר ירושלים לעונה אחת

4.6.2016 / 8:00

לאחר שאלי טביב כבר סגר את כל התנאים מול גיא לוזון, החליט הבעלים לבחור דווקא במאמן שהתפטר במהלך העונה החולפת ממכבי פתח תקוה. בן שמעון ירוויח כ-150 אלף דולר בעונה הקרובה. גיא מלמד עשוי להצטרף

one

רן בן שמעון סיכם כמאמן בית"ר ירושלים לעונה אחת וירוויח בה כ-150 אלף דולר. הבעלים אלי טביב סגר את תנאיו של גיא לוזון במועדון כבר אתמול (שישי), אולם לבסוף החליט שלא העביר את הדברים לחתימה ולא להמתין ללוזון, מאחר שאיננו יכול להתחייב לכל דרישותיו של המאמן בנוגע לתקציב שכר שחקנים ולמספר דרישות נוספות. בנוסף, הקבוצה מתחילה בקרוב את אימוניה לקראת העונה הבאה, שכן היא תשחק כבר ב-30 ביוני במוקדמות הליגה האירופית, מה שחייב את טביב למנות מאמן במהרה.

בן שמעון צפוי לחתום מחר על חוזהו ובימים הקרובים ייקבע עוזר המאמן שיצטרף אליו, כאשר דוד אמסלם וייטב לוזון הם בין המועמדים. הפסיכולוג אלעד אשכנזי, שעבד איתו במכבי פתח תקוה, צפוי להיות חלק מהצוות אף הוא. בן שמעון צפוי ללון בירושלים לילה או שניים במהלך השבוע בתקופת עבודתו בבית"ר ירושלים.

כמו לוזון, גם בן שמעון נחשב לשונה מאוד באופיו מטביב והוא איננו מוכן להתערבות מקצועית בנעשה במועדון ודורש סטריליות מוחלטת בפן המקצועי, כך שככל הנראה, השניים פתרו ביניהם את הסוגיה הזו עוד לפני הסיכום. גורם בבית"ר אמר הבוקר: "גם עם לוזון וגם עם בן שמעון, טביב הולך על בחירה מאוד נפיצה מבחינתו. הוא יהיה חייב לעשות שינוי בגישה שלו כדי שהדברים יצליחו".

סוכנו של גיא לוזון, דודו דהאן, הוציא הודעה: "בשבוע האחרון מר אלי טביב פנה אלינו והביע נכונות כנה והוגנת לאפשרות שגיא לוזון יאמן את ביתר ירושלים. בעקבות כך התנהלו שיחות אינטנסיביות וענייניות בין הצדדים כשבסופם המשא ומתן לא צלח. אנחנו מודים לאלי טביב על הפניה ומאחלים לו ולבית"ר ירושלים בהצלחה".

רן בן שמעון מגיע לאימון מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
יצליח להביא את בית"ר לגבהים חדשים? בן שמעון/קובי אליהו

בן שמעון, שהחל את קריירת האימון שלו לאחר הפרישה ממשחק כמאמן הנוער של מכבי תל אביב, עבד בהמשך בהפועל חיפה, עירוני קרית שמונה ולתקופה קצרה גם כמאמן הקבוצה הבוגרת של מכבי תל אביב. לאחר חזרתו לקרית שמונה לקדנציה שנייה, הוא הוביל את הקבוצה לאליפות היסטורית בעונת 2011/12 ועם סיום העונה, עזב ועבר לאמן את א.א.ק לרנקה הקפריסאית. בתום עונה אחת חזר לישראל ומונה למאמן הפועל תל אביב, אולם השידוך בין הצדדים החזיק מעמד עונה אחת בלבד. בקיץ 2014 בן שמעון הפך למאמן מכבי פתח תקוה, ממנה התפטר במהלך העונה החולפת.

מעבר לחתימתו של המאמן, מה שיכריע את עתידה של הקבוצה הוא עתידם של השחקנים המובילים שלה בעונה החולפת, עומר אצילי וניקיטה רוקאביציה. גם הצוות המקצועי היוצא, בראשות סלובודאן דראפיץ', הבהיר לטביב לאורך כל הדרך כי השארתם של השניים במועדון היא הדבר הכי חשוב בבניית הסגל לעונה הבאה. מי שעשוי להצטרף למועדון הוא חלוץ מכבי פתח תקוה, גיא מלמד.

במקביל, שני שחקנים שנראה שהמאמן החדש רוצה להשאיר הם אלעד גבאי ולירוי צעירי, כאשר האופציה של בית"ר לגבי השניים מסתיימת ב-15 ביוני. גבאי זכה עם המאמן באליפות ההיסטורית בקרית שמונה, ואילו את צעירי הוא רצה מאוד במכבי פתח תקוה בעונה שעברה, אך ברגע האחרון הוא חתם בבית"ר. גם חזרה של קובי מויאל ו\או אופיר קריאף נמצאת על הפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully