וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע ב-MLB: ב-AL עוד צמוד, ב-NL קצת פחות

3.6.2016 / 12:57

שליש עונה מאחורינו: בוסטון ובולטימור נלחמות במזרח, קנזס סיטי דוהרת וסיאטל עשתה קאמבק מטורף ונשארה צמודה לטקסס. וושינגטון בורחת למטס, שיקגו קאבס וסן פרנסיסקו נראות נהדר

אדם ג'ונס בולטימור אוריולס. AP
שבעה הומראנים סידרו לבולטימור ניצחון שני ברציפות על הרד סוקס. אדם ג'ונס מרוצה/AP

עוד שבוע עבר על ליגת הבייסבול והשליש הראשון של העונה מסתיים לו, כאשר ב-AL העניינים עדיין צמודים מאוד ואילו ב-NL מסתמנות כמה קבוצות ששולטות בבתים שלהן.

ב-AL מזרח, הדו קרב בין בוסטון לבולטימור נמשך בכל הכוח. השבוע, האוריולס אירחו סדרה של ארבעה משחקים בין הקבוצות והפסידו את שני הראשונים, אבל ענו בגדול עם 9:13 ו-7:12 (כולל שבעה הומראנים) פרועים בשני הלילות האחרונים. היתרון של הרד סוקס, אצלם זנדר בוגרטס כבר עומד על רצף של 26 משחקים עם חבטה, עומד על משחק אחד בלבד. לטורונטו היה שבוע מוצלח ועם רצף של שלושה ניצחונות, היא התקרבה מרחק 3.5 משחקים מראשות הבית, בעוד היאנקיז וטמפה ביי משתרכות מאחור.

בבית המרכז, האלופה קנזס סיטי ממשיכה בדהרה קדימה אחרי פתיחה בינונית והיא כבר ביתרון משחק וחצי על פני קליבלנד ושיקגו וייט סוקס, שהצליחה לבלום מעט את ההתרסקות. גם דטרויט עדיין בתמונה, בעוד מינסוטה מציגה מאזן מזעזע של 37:16. גם במערב צמוד מאוד, כאשר טקסס וסיאטל בשוויון עם מאזן 22:31. הלילה, המארינרס ניצחו משחק מופרע, כאשר חמש ריצות באינינג השישי ועוד תשע בשביעי סידרו קאמבק עצום ו-13:16 בסן דייגו. אוקלנד, עם חמישה ניצחונות רצופים, במרחק 6.5 משחקים מהפסגה וצמודות אליה יוסטון והאיינג'לס.

ב-NL מזרח, וושינגטון ברחה ליתרון שלושה משחקים על ניו יורק מטס, שאיבדה את דייויד רייט, ככל הנראה לתקופה ממושכת. מיאמי המפתיעה מיד מאחורי המטס ואילו פילדלפיה, שצונחת אחרי פתיחה טובה ובעיקר אטלנטה, אי שם מאחור. בבית המרכז, הקאבס ממשיכים לפרק כל דבר שזז וניצחון 2:7 הלילה על הדודג'רס הציב אותם ביתרון 8.5 משחקים על פני פיטסבורג ועם מאזן פנטסטי של 15:37. במערב סן פרנסיסקו נראית מצוין וניצחה הלילה 0:6 באטלנטה כדי לפתוח פער של 5.5 משחקים מהדודג'רס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully