וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: בוזגלו ייפגש עם בכר ולאחר מכן יוכרע עתידו

1.6.2016 / 20:05

השניים החליטו לדחות את הפגישה עד אשר הקשר ישוב מחופשה פרטית, כשבוזגלו לא פוסל הישארות בהתאם לחוזהו ומחכה לשמוע את המאמן. באינסטגרם כתב: "אחזור בכוחות מחודשים לעונה הבאה"

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: רן צימט

בווידאו: הסדרה "עמה יעמיק" עם משפחת בוזגלו

מאור בוזגלו וברק בכר יקיימו פגישה, ובעקבותיה יוכרע עתידו של הקשר בהפועל באר שבע. היום (רביעי) אמורים היו השניים להיפגש, אך לבסוף החליטו לדחות זאת עד אשר בוזגלו ישוב מחופשה פרטית. הקשר, שאוהב את הפועל באר שבע ולא פוסל הישארות, רוצה לשמוע את המאמן לפני שיחליט אם לבקש שחרור. בבאר שבע הדגישו כי לקשר בכל מקרה חוזה לעונה נוספת, ואילו יעקב בוזגלו העדיף לא להגיב להתפתחויות.

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ההחלטה: אחרי הפגישה עם ברק בכר. מאור בוזגלו/ברני ארדוב

הדברים מגיעים בעקבות הודעה שפרסם בוזגלו בחשבון האינסטגרם שלו, שם השאיר פתח להישארות שלו בבאר שבע. בוזגלו כתב לאוהדי הפועל באר שבע: "העונה הסתיימה באופן רשמי וזה הזמן לסכם. להיות הכי גבוה שאפשר ואז להיות במקום הכי נמוך עם פציעה קשה וכואבת. שער במשחק ההכתרה, לפגוש את כבוד ראש הממשלה. לעשות דברים שעוד לא עשינו, לנצח בכל מגרש מהצפון ועד לדרום, לסיים את העונה כמו בחלום. this is terner!

"אני חוזר אחורה, מחנה האימון בפולין. כבר אז הרגשנו - משהו מיוחד לפנינו. מחזור ראשון אי שם בקרית שמונה, חזרנו עם ניצחון, על האופי של הקבוצה הזאת עוד ידברו רבות. משחק ראשון, מורידים את הניילונים מאצטדיון טרנר, מסתכל על כל אוהד ואוהד, הדשא רועד מהעוצמה, עוצר נשימה ונשאר ללא מילים.

"מושך את הכאב, אני לא רוצה לוותר על שום שניה מהחוויה הזאת, הגוף אומר שדי ואני ממשיך כמה שעוד אפשר, עושים הפסקה קלה, החלמה איטית והשיקום ארוך, אני לא אחד שנשבר. אוספים ניצחון ועוד ניצחון, מגיעים לבלומפילד מולנו הצהובים מתל אביב, אף אחד לא מאמין שנחזור עם 3 נקודות, הצבא האדום האמין גם האמין. החזרה לבאר שבע כל כך שמחה".

"שבוע של משחק אליפות, הכל תלוי בנו ובכם. כולם מדברים מסביב, אני בוחר להתרכז באימונים ועבודה קשה. אף אחד מאיתנו לא מעל הדבר שהכי חשוב לכולנו, אליפות אדומה. דקה 17 - גול שוויון, מכאן אותנו אף אחד לא יעצור. כל הקבוצה משחקת מהלב, מאור ובן משלימים את המשימה. שריקת סיום, צמרמורת, הנפת צלחת אליפות, היסטוריה!

"מכל המדינה התאספו לחגיגות בעיר, התאהבו בנו השחקנים, הצוות ההנהלה ובעיקר התאהבו בכם. איזו אווירה יצרתם בדרום. התפרצות רגשות ברגע אחד, שנים עבדנו בשבילו. עונה שלא אשכח, לא אשכח לעולם! יוצא לחופשה קצרה ואחזור עם כוחות מחודשים לעונה הבאה".

בעניין אחר: הפועל באר שבע נקנסה בסך 7,500 שקלים בעקבות השלכת אבוקה במשחק האליפות. זורק האבוקה נתפס עוד במחצית המשחק. הדיין נועם ליובין כתב בהחלטתו כי הוא מקווה ש"קנס כספי נמוך זה יהווה רוח גבית לנאשמת להמשיך ולפעול כנגד אותם פורעים בכל האמצעים העומדים לרשותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully