וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: איזי שרצקי ינחת, יגיש הצעה רשמית לאופיר קריאף

1.6.2016 / 14:58

הבעלים איזי שרצקי ישוב לישראל, ישוחח עם המאמן מוטי איוניר וצפוי לקדם את החתמתו של הקשר, ששוחרר ממכבי חיפה. בנוסף לכסף, בקבוצה ידרשו שחקנים על אחמד עאבד

צילום: אדריאן הרבשטיין

בעלי עירוני קרית שמונה, איזי שרצקי, ישוב מחר (חמישי) לישראל מארצות הברית, וצפוי לשוחח עם המאמן מוטי איוניר כדי להמשיך בהכנות לעונה הבאה. על הפרק: החתמת שחקן הגנה נוסף וצירוף של חלוץ ושני קשרים - האחד התקפי והשני הגנתי יותר.

שרצקי גם צפוי לקדם את נושא החתמתו של אופיר קריאף ולהגיש לו הצעה רשמית לחוזה לכמה שנים. הקשר קיבל הודעה ממכבי חיפה לפיה היא לא מממשת את האופציה עליו ולמעשה הפך לשחקן חופשי. בעירוני קרית שמונה מאוד רוצים את הקשר וינסו לשכנעו להגיע.

במקביל, בקבוצה ממתינים לראות מה יקרה בגזרת אחמד עאבד, כשאם השחקן יעבור לאחת הקבוצות המעוניינות בשירותיו בארץ - מכבי תל אביב או מכבי חיפה - שרצקי ידרוש כסף וגם שחקנים תמורתו. אם מכבי חיפה תהיה זו שתגיע להסכם עם הקבוצה, הבעלים ידרוש את אלון תורג'מן או את שחר הירש, ואילו במקרה שתהיה זו מכבי תל אביב, שרצקי ידרוש שחקנים אחרים כששמותיהם של יונתן כהן ושון גולדברג עלו על הפרק, כאשר גורמים במועדון היו רוצים לראות גם את שלומי אזולאי מגיע במסגרת עסקה שכזו.

בנוסף, הבעלים צפוי לשוחח עם חן דילמוני ולהגיע להחלטה לגביו - האם הוא מממש את האופציה שיש לו על המגן השמאלי או שמא מחליט לוותר על כך. כמו כן, בקבוצה ממתינים לראות האם חלוץ בני סכנין, שלומי אזולאי, ייצא לאירופה. אם יחליט להישאר בארץ, המגעים עמו יחודשו.

אופיר קריאף שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
יצפין? קריאף/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully