וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: דני גולן עזב, קובי רפואה סיכם

31.5.2016 / 11:36

חילוקי דעות בתוך ההנהלה הובילו לכך שגולן ייפרד מהקבוצה: "המטרה - להמשיך ולהצליח ביעד הבא". מאמן מכבי שעריים בעונה החולפת יגיע. מגמאדוב ימשיך כסקאוט וימונה לעוזרו של רפואה. האימונים יפתחו ב-26 ביוני, המחנה יחל ב-17 ביולי

one

בווידאו: המשחק של מכבי פתח תקוה מול הפועל תל אביב

אחרי שהיה נראה כי ימונה לעונה נוספת כמאמן מכבי פתח תקוה, פיצוץ בין המאמן דני גולן לבין ההנהלה הוביל לכך שהוא לא ימשיך בעונה הבאה. המאמן זכה לתמיכה של אבי לוזון, והיום (שלישי), זמן קצר לאחר שלוזון חזר מחופשה פרטית בחו"ל בה שהה עם שינו זוארץ, הצדדים סיכמו כי המאמן לא ימשיך. מאמן מכבי שעריים בעונה החולפת, קובי רפואה, סיכם ויחליפו על הקווים בעונה הבאה. מוראד מגמאדוב ימשיך כסקאוט וישמש כעוזרו של רפואה.

"הכול בסדר", אמר גולן. "המטרה היא כעת להמשיך ולהצליח ביעד הבא".

גולן עצמו הבהיר לאחרונה ללוזון שהוא מעוניין להמשיך, אולם בשל מחלוקות העניין התעכב. כעת תנסה הקבוצה לסכם עם חגי גולדנברג וגיא מלמד על חוזה לעונה הבאה. השניים אינם חתומים ואם ירצו לעזוב לקבוצה אחרת בישראל, זו תצטרך לשלם דמי השבחה גבוהים. לכן, מעריכים במועדון, שלפחות אחד מהשניים ימשיך.

במועדון החליטו כי האימונים ייפתחו ב-26 ביוני, אם כי הדבר נתון לשינוי של הרגע האחרון. ב-17 ביולי תצא הקבוצה למחנה אימונים באוסטריה, ותשחק שם מול יריבות מגיאורגיה ומטורקיה.

דני גולן מאמן מכבי פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
סיים את דרכו בקבוצה. גולן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully