וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: הקבוצה תצא למחנה אימון בפולין, לאבוקסיס הוצע מאמן שוערים זר

31.5.2016 / 10:08

במועדון החליטו לצאת למתחם בו התאמנו בעונה שעברה, המאמן הראשי מעדיף ישראלי נוסף בצוות המקצועי. מוחמד כליבאת מבוקש על ידי גורמים במועדון, ניסיונות להשאיר את פיראס מוגרבי

one

הנהלת בני סכנין החליטה לצאת הקיץ למחנה אימונים בפולין, באותו מתחם בו התקיים המחנה בעונה שעברה. בסכנין התרשמו מאוד מהמקום והחליטו לשחזר את המהלך. בנושא הצוות המקצועי, הנהלת בני סכנין הציעה למאמן יוסי אבוקסיס להחתים מאמן שוערים זר. המהלך היה הופך למעשה את הצוות המקצועי לחצי ישראלי-חצי זר, לאור העובדה שגם מאמן הכושר ספרדי, אך בשלב זה נראה כי אבוקסיס מעדיף מאמן שוערים ישראלי. בנושא עוזר המאמן, בהנהלה נתנו אור ירוק להחתמת אורי גוטמן, ונראה כי בנו של מאמן הפועל תל אביב יצטרף לאבוקסיס בעונה הבאה. מי שקיבל הודעה שלא ימשיך הוא מאמן השוערים אלי בכר, שהשתייך לצוות המקצועי בשנתיים האחרונות.

בנושא הרכש, אבוקסיס הבהיר כי הוא מעוניין לעשות הכל כדי להשאיר את פיראס מוגרבי ושלומי אזולאי, אך בהנהלה יודעים שיתקשו לעמוד בהצעות שהשניים יקבלו מקבוצות אחרות. למרות העניין הכלכלי, בהנהלה יבקשו ממוגרבי להגיע לפגישה לפני שיחליט לחתום בקבוצות אחרות.

מי שכנראה יישאר בקבוצה הוא יובל אבידור, שצפוי לקבל הצעה להארכת חוזה, כאשר גם אלון תורג'מן מבוקש במועדון. כמו כן, גורמים בהנהלה העלו אפשרות להחזיר את מוחמד כליבאת לקבוצה, ואלו ידברו עם אבוקסיס על הנושא. אם המאמן יחליט שהוא מעוניין בשחקן, כליבאת יקבל הצעה מיידית.

פיראס מוגרבי שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
בסכנין לא מוותרים עליו. מוגרבי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully