וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה פנתה לכליבאת. ניצן סיכם וממתין לשחרור

31.5.2016 / 8:09

החלוץ שעשוי להשתחרר לצמיתות ממכבי חיפה ייפגש עם ההנהלה לאחר שובו מחו"ל. השוער סיכם תמורת 110 אלף דולר, בכפוף לשחרור משרצקי

one

הפועל חיפה פנתה רשמית למוחמד כליבאת. הצדדים קבעו להיפגש באופן רשמי לאחר חזרת החלוץ מחופשה בחו"ל בעוד כעשרה ימים. חלוץ מכבי פתח תקוה בעונה החולפת מושאל ממכבי חיפה אך המטרה שלו היא להשתחרר צמיתות עוד העונה.

התפתחות נוספת נרשמה אמש בנוגע לאיתמר ניצן. שוער מכבי פתח תקוה בעונה החולפת סיכם את תנאיו במועדון תמורת 110 אלף דולר לעונה (כולל הוצאות נלוות) בכפוף לאישור של איזי שרצקי, שצריך לאשר לו לצאת לעונת השאלה נוספת. לניצן יש חוזה לשנתיים נוספות. גם ניסו קפילוטו סיכם וממתין לשחרור. במועדון לא ממהרים לסכם עם קסאביה תומא ממכבי פתח תקוה כל עוד טביב לא הודיע כי הוא מסרב לשחרר את קפילוטו ויודעים כי מכבי פתח תקוה לוחצת על הבלם הצרפתי שלה לחתום.

מוחמד כליבאת שחקן מכבי פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
יחזור לארץ בעוד עשרה ימים. מוחמד כליבאת/אדריאן הרבשטיין

בימים האחרונים דיווחנו על ההחלטה להיפרד מטאדאס קיאנסקאס וככל הנראה גם מז'רקו קוראץ'. במועדון אמרו כי עד כה קיבלו פניה ממכבי שערים אך עדיין לא ברור האם יואב כץ יסכים להשלים את שכרו. ההחלטה לגבי המונטגרי כפופה כמובן להוסעה רשמית של ארבייטמן לגבי חוזהו בעונה הבאה. כזכור, החלוץ נוטה להודיע על מימוש האופציה החד צדדית.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully