וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה פנתה לממן. כץ רוצה את פירס, תורג'מן וכליבאת

30.5.2016 / 9:39

הקשר עשוי לעזוב תמורת פיצוי, במועדון רוצים את שחקני מכבי חיפה וחלוץ מכבי פתח תקוה. מוגרבי טרם סיכם, במועדון ממתינים לשחרור של קפילוטו מבית"ר

הפועל רעננה פנתה רשמית לקשר הפועל חיפה, חנן ממן. השחקן מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות בקבוצה, אבל עשוי לעזוב את הקבוצה בקיץ בכפוף להסכם שלו עם יואב כץ. לממן יש אפשרות לעזוב את המועדון תמורת 50 אלף דולר. לא בטוח שיהיה מועדון שיסכים לשלם פיצוי לכץ, אבל נראה כי גם בחיפה לא יעמדו בדרכו. גם מכבי פתח תקוה מגלה עניין בשחקן. במועדון החלו לגשש בנוגע למוחמד כליבאת ורומאריו פירס, שעל מועמדותם פרסמנו אתמול. כליבאת רוצה להשתחרר מהחוזה במכבי חיפה, שלא תממש את האופציה על הקשר האחורי.

שחקן הפועל חיפה, חנן ממן, מול שחקן הפועל באר שבע, מהראן ראדי. קובי אליהו
יעד חדש? חנן ממן/קובי אליהו

פיראס מוגרבי טרם סגר את תנאיו במועדון, שם טוענים כי החוזה שהוצע לו כנראה יסלול את דרכו למועדון. איזי שירצקי לא מתכוון לוותר ועשוי להשוות את ההצעה. כפי שפרסמנו אתמול, ניסו קפילוטו סיכם את תנאיו במועדון אך במועדון ממתינים לשחרור מבית"ר ירושלים. גם שמו של איציק כהן מבני סכנין הוזכר. דור מלול וחיים מגרלשווילי צפויים לחתום בימים הקרובים. אלי כהן רצה לצרף גם שחקן כנף זר למקרה שתורג'מן או כליבאת לא יגיעו.

הקשר רועי שוקרני שוחח עם ראשי המועדון והבהיר להם כי בשלב זה הוא מעדיף את ההצעה של חיים סילבס מהפועל רעננה. השניים שוחחו וסילבס הבהיר לו שהוא בונה עליו כשחקן משמעותי בסגל בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully