וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: ההנהלה תיפגש עם אבוקסיס, גוזלן ותורג'מן מועמדים

29.5.2016 / 12:59

המאמן יבקש לבנות סביבו צוות חדש, כשבנו של אלי גוטמן צפוי להתמנות לעוזרו ופיני אברהם ואבי פרץ עשויים להגיע כמאמני שוערים. חלוצי מכבי חיפה על הכוונת, נאסר וסבע ברשימות

one

הנהלת בני סכנין תשב היום (ראשון) עם מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס במטרה לנסות לקדם עניינים לקראת העונה הבאה. ההיערכות האיטית קוממה לא מעט אנשים במועדון, שמפחדים ששחקנים שהקבוצה רוצה להחתים וכן שחקנים שסיימו חוזה לא יחכו ויחתמו בקבוצות אחרות.

גם בצוות המקצועי צפויים שינויים. כפי שפרסמנו, מאמן הכושר חואן קרלוס סיכם לשנתיים נוספות. יוסי אבוקסיס הבהיר להנהלת המועדון שהוא מעוניין באורי גוטמן, בנו של אלי גוטמן ומאמן קבוצת נערים א' של מכבי חיפה בשנה האחרונה כעוזר. עושה רושם שגוטמן יצטרף לצוות המקצועי כאשר בעמדת מאמן השוערים אבוקסיס מתלבט בין שלוש אופציות שהוצעו לו. אחד המועמדים המובילים הוא פיני אברהם שסיים את דרכו בעירוני קרית שמונה אחרי 12 שנים, כשגם אבי פרץ הוזכר.

יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין. ברני ארדוב
רוצה צוות חדש. אבוקסיס/ברני ארדוב

סכנין מחכה לראות מי ישוחרר ממכבי חיפה. בקבוצה רוצים מאוד לצרף את אלון תורג'מן או את שובל גוזלן לחוד במקומו של ויאם עמאשה שעבר להפועל רעננה. בסכנין מעריכים מאוד את השניים ומקווים שיהיה ניתן להחתים אחד מהם. גם שמו של סיראז' נסאר עלה, כשבהנהלה רוצים לראות מאוד אותו ואת דיא סבע מגיעים לקבוצה. בנוסף, בקבוצה מקווה שפיראס מוגרבי יישאר ויציעו לו שדרוג רציני אך ההערכה היא שבקבוצה לא יעמדו בהצעות שיש לו מהפועל חיפה ועירוני קרית שמונה.

במועדון מקווים להחתים את שלומי אזולאי לעונה נוספת, כשיובל אבידור ואיציק כהן יזכו להצעות לעונה נוספת גם כן. דיוגו קאצ'ובה יקבל הצעה מיידית לחוזה עם ז'אורז'יניו יעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully