וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 14 לשופט בליגה נערים ג': "בן זונה יהודי מכור"

28.5.2016 / 8:28

עוד אירוע מכוער: הפועל ערערה פוצצה את המשחק מול אילת ונותרה עם שישה שחקנים בדקה ה-52. בדוח השיפוט נכתב: "המנהל דרש לשבור לשחקני אילת את הרגליים כדי לקבל אדומים וללכת הביתה"

כדורגל כללי. GettyImages
כדורגל כללי/GettyImages

האירועים ההזויים בליגות הנמוכות והצעירות נמשכים. השבוע הועמדה לדין קבוצת נערים ג' של הפועל ערערה בנגב יחד עם מנהלה ושחקנה, סמי אלטקאת בן ה-14. מדוע? חבל על הדיבורים, מוטב שתקראו את דוח השופט:

"בדקה ה-52 הופסק המשחק בגין כמות השחקנים של הקבוצה האורחת מערערה, שנותרה עם שישה. לקבוצה היו 16 שחקנים בסגל אך משום מה במחצית, לאחר ששני שחקנים הורחקו להם במהלך המשחק, כל המחליפים שלא נכנסו "נפצעו" בחימום ועוד שני שחקנים שהיו בהרכב נקעו את הקרסול. אני מדגיש את המלה "נפצעו" מכיוון שמנהל ערערה דרש החל מהגול השלישי של אילת לשבור את הרגליים של הקבוצה המקומית בכדי לקבל אדומים וללכת הביתה".

השופט הוסיף: "לאחר שהבין שזה לא קורה צעק לשחקניו באופן גלוי וברור "להיזהר כי המשטח מסוכן". כמובן שהמגרש היה מצוין לכדורגל ואין שום טעם לשכב על הרצפה לקבל טיפול, אלא רק חוסר ספורטיביות מובהק של האורחים שעשו הכל בכדי לסיים את המשחק. לאחר שערערה הבינו שלא יוכלו לסיים את המשחק החלו לאיים על אילת ולאחר מכן עלי, שאני שופט מכור, ושכל שחקני אילת מזויפים. נעשתה בדיקה והכל תקין. מעבר לכך הורחק בסיום המשחק מספר 11 של ערערה אלטקאת סמי שקרא לי "שופט יהודי בן זונה מכור".

סמי אלטקאת הורחק לשמונה משחקים, ערערה נקנסה ב-5,000 שקל ואילו מנהל הקבוצה עדיין לא נענש מכיוון שהשופט נתבקש לקרוא בשמו ועליו לזהותו לפני שיועמד לדין.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully