וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: התפוקה המקצועית תקבע כמה כל שחקן יקצץ משכרו

האדומים יבקשו מהשחקנים שגוטמן ("הוא היחיד שקובע בקבוצה") רוצה לראות ממשיכים לקצץ בין 10-20 אחוז משכרם ומהשחקנים המתנדנדים עד 40 אחוז. בקבוצה עדיין מפנטזים על עומר דמארי

one

בזמן שקבוצות הצמרת תופסות את הכותרות בשבועות האחרונים בהפועל תל אביב מרוצים מהשקט היחסי סביב המועדון לאחרונה. "בעונה שעברה היה פה כאוס בכל הגזרות", אמר גורם בכיר במועדון. "הכל היה בחוץ. היום הדברים מנוהלים בשקט מופטי. אלי גוטמן הוא היחיד שקובע בקבוצה וככה גם הדברים מתנהלים".

עוד לפני התכניות המקצעיות, האדומים מנסים להסתגל למציאות כלכלית שונה לגמרי. לאחרונה שוחח הבעלים, אמיר כבירי, עם עובדי המועדון וטען בפניהם שהעיכובים בשכרם יהיו עד חודש אוקטובר ולאחריו שכרם ישולם כרגיל, ללא בעיות.

באופן כללי התכניות המקצועיות של הקבוצה נגזרות מהמצב הכלכלי. אם בעונה שעברה הפועל פרצה כמה וכמה פעמים את תקציב שכר השחקנים ועברה את 30 מיליוני השקלים, העונה אותו חלק עיקרי מתקציב המועדון אמור לרדת ולעמוד על סכום שבין 15-17 מיליון שקל. המשמעות היא שכל השחקנים יאלצו לקצץ בשכרם וכרגע המועדון לא ממהר להחתים ישראלים בכירים ולמעשה ישים את יהבו על זרים שיגיעו בהעברה חופשית. "אם אלי גוטמן לא היה מגיע בינואר היינו במצב של נתניה", אמר כבירי במפגש שערכה השבוע הנהלת הקבוצה עם האוהדים. "גוטמן הוא הגנרל של המועדון והוא יוביל אותו".

אלי גוטמן מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
""אם אלי גוטמן לא היה מגיע בינואר היינו במצב של נתניה"/מגד גוזני

למעשה הפועל תחל לבנות את העונה הבאה לאחר שתשב עם כל השחקנים שאותם רוצה המאמן לראות בעונה הבאה. חשוב לציין, כי התכנית להבראת המועדון מתחילה בקיצוצים רוחביים של כל בעלי התפקידים וכלל השחקנים. גוטמן למעשה כבר הנחה את ההנהלה כיצד ואיך לדרוש את הקיצוצים מהשחקנים. בקבוצה טוענים כי עבור כל שחקן קיימת תכנית אחרת. כלומר, שחקן שגוטמן רוצה מאוד לראות אותו בעונה הבאה במועדון יתבקש לקצץ בין 10- 20 אחוז משכרו ואילו שחקנים שמתנדנדים יתבקשו לקצץ עד 40 אחוז משכרם. "מי שלא יסכים לקיצוץ לא יהיה בהפועל בעונה הבאה", אמר היום גורם בכיר במועדון. אם אכן יתקלו בסירוב מצד חלק מהשחקנים המקרים יבחנו בצורה פרטנית. כלומר, שחקן שמעורך על ידי הצוות המקצועי ולא יסכים לקצץ הפועל תדרוש עבורו פיצוי ואילו שחקנים שפחות מוערכים, האדומים ישחררו אותם ללא תמורה ואולי אף עם פיצוי עבור התרת חוזיהם במועדון.

עניין הרכש כאמור אמור להיפגע מהתכנית להבראה. הפועל למעשה בונה בשלב זה על חיזוק בגזרת הזרים. חשוב לציין, כי כרגע אין כוונה לשלם סכומים העולים על 150 אלף לזר כזה או אחר שירצו במועדון ובכלל הכוונה להחתים שחקנים זרים משוחררים. השלב השני הוא לנסות ולהחתים לפחות ישראלי או שניים בכירים. כרגע המועמד היחיד הוא חן עזרא, אך עדיין הצדדים לא החלו משא ומתן. מלבדו, בהפועל עדיין מפנטזים על עומר דמארי. גוטמן כבר הבהיר להנהלה כי אם ירצו להחתים את החלוץ בקבוצה זה בתנאי אחד - שאותם אנשי עסקים שמוכנים לממן עסקה שכזו יפקידו מראש את הכספים בבקרה התקציבית והבאתו לא תהיה בשום דרך קשורה לתקציב הנוכחי של הקבוצה. בנוסף לדמארי ולעזרא, גם הקשר האחורי בן ה-26 ניקולאס גורובסוב מטרגו מורש מועמד לקבוצה, אך הסיכויים כרגע שיגיע קטנים מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully