וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה גובה 50 שקל לדרבי הנוער, אבי לוזון נגד ראש העיר

27.5.2016 / 12:13

בהפועל זועמים על המארחת שגובה כסף לפלייאוף בנוער. לוזון: "ראש העיר דאג לקרקף את הדשא במושבה כדי שאי אפשר יהיה לשחק שם". ברוורמן: "מצר על אטימות הלב מצד הנהלת מכבי פ"ת"

סערה גדולה לפני משחק דרבי הנוער שבו תארח מכבי פתח תקוה את הפועל פתח תקוה במשחק הראשון מבין שניים בפלייאוף ההעפלה לליגת העל (15:45). אחרי שהמשחק הועבר לאצטדיון רמת גן, המארחת החליטה לגבות סכום מופרז של 100 שקל לכרטיס. אחרי זעם גדול מצד אוהדי הפועל, ראש העיר איציק ברוורמן וסגנו איתי שונשיין פנו לאבי לוזון בבקשה שיאפשר כניסה חינם.

שונשיין החליט כי עיריית פתח תקוה והחברה לפיתוח ישתתפו בחלק ממימון העלויות של משחק זה והן של משחק הדרבי הקרוב במגרשה של הפועל פתח תקוה, כך שגם למשחק הבא יוכלו אוהדי הקבוצות לצפות במשחק בחינם ללא עלות, זאת על מנת לאפשר השתתפות של קהל רב ככל הניתן.

אולם, לאחר שיחה אישית נוספת בין ראש העיר לאבי לוזון, במהלכה חזר ראש העיר על דרישתו והבהיר כי בכוונת העירייה להשתתף בהוצאות שני המשחקים, סירב לוזון לבקשה והדגיש כי הם עומדים על כך שבני הנוער ישלמו מחיר של 50 שקל לכרטיס.

אבי לוזון יו"ר ההתאחדות לשעבר. מגד גוזני
לא מסכים לאפשר כניסה חינם. אבי לוזון/מגד גוזני

ראש עיריית פתח תקוה, עו"ד יצחק ברוורמן הגיב בחריפות להחלטה: "החלטת הנהלת מכבי פתח תקוה הינה החלטה שערורייתית ובלתי סבירה בכל קנה מידה שמטרתה פגיעה באוהדי הכדורגל והספורט בכלל, ואין לי אלא להצר על אטימות הלב מצד אבי לוזון והנהלת מכבי פתח תקוה הפוגעת בעידוד התמיכה והצמיחה בספורט העירוני ובחוויית תושבי העיר בכלל ואוהדי הקבוצות, המשפחות ובני הנוער בפרט".

"כראש עיריית פתח תקוה, אני רואה זאת כחובתי המוסרית לדאוג להנגשת ארועי ספורט, בדגש על משחקי דרבי בין שתי היריבות העירוניות במשחק בעל משמעות כה רבה, לכלל תושבי העיר, ואני קורא לראשי מכבי פתח תקוה ולאבי לוזון לחזור בהם מהחלטה זו ולאפשר כניסה חופשית לבני הנוער למשחק".

אבי לוזון הגיב לפרשה ואמר: "ראש עירית פתח תקוה יודע שהמחיר של כרטיס הוא מחיר אחיד של 50 שקל. הוא וחבריו בעיר ידעו שיש סיכוי שיהיה דרבי ודאגו לקרקף את כר הדשא במושבה כך שאי אפשר יהיה לשחק שם. הלכנו לשחק באצטדיון רמת גן שעולה לנו השכרה ביטוחים ואנחנו גם משלמים על מחסומים ו-130 אנשי אבטחה ושיטור, מגן דויד ועוד. יש אישור משטרה ל-2200 כרטיסים ואנחנו הקצנו להפועל פתח תקוה כרטיסים ב-50 שקל".

לוזון הוסיף: "ראש העיר שרוצה לעודד ספורט מקטין ב2016 את ההקצבה ל-4 מליון שקל לעומת 6 מליון שקל ב-2015 בניגוד להבטחתו להעלות את ההקצבה והדגש הוא שתקציב זה הוא לכלל ענפי הספורט כדורגל כדורסל כדוריד וכ'ו בכלל הליגות מליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully