וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא חיימוב מועמד למכבי חיפה. רוני לוי רוצה להשאיר את אוברניאק

27.5.2016 / 12:02

הקשר, שסוכנו כבר קיבל אור ירוק לחפש לו קבוצה, הסביר: "עברתי חודשים קשים, הצלחתי להתגבר". אחרי הנטיה לשחרר את סטויקוביץ': במועדון החלו לגשש אצל שוערי הנבחרת. מרציאנו, חיימוב או קליימן יגיעו?

ערן גילווארג

שבועות ספורים אחרי שהוחלט להיפטר ממנו, ולאחר שניתנה הוראה לסוכנו לחפש לו קבוצה אחרת, מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, הביע בשיחות עם אנשי המועדון שביעות רצון מהקשר לודוביק אוברניאק, ושוקל להשאירו בקבוצה. ההחלטה הסופית לגבי הקשר הפולני-צרפתי עדיין לא התקבלה, אבל נראה כי השבועות האחרונים גרמו לשינוי חשיבה במועדון לגבי חלק מהזרים.

כפי שפרסמנו, דווקא ולדימיר סטויקוביץ' שהיה המניה הבטוחה בקבוצה, עשוי להיחתך בקיץ הקרוב, זאת אם מכבי חיפה תמצא לו קבוצה. המטרה היא לצרף את אחד משוערי הנבחרת, כשכזכור שמותיהם של אופיר מרציאנו, גיא חיימוב ובוריס קליימן עלו. במועדון לא פוסלים אפשרות להתחזק גם בשוער זר ונראה כי כעת הכול תלוי בהצעה שיקבלו עבור הסרבי. בנוגע למארק ואליינטה, אתמול פרסמנו כי במועדון נוטים להשאיר אותו בקבוצה.

אוברניאק התראיין בצרפת בעקבות הזכייה השלישית שלו בגביע תוך חמש שנים (עם ליל ב-2011, עם בורדו ב-2013 וכעת עם מכבי חיפה) והתגאה: "יש לי קארמה טובה בגביעים. הפעם זה היה במדינה אחרת ואני מאוד שמח. אני רואה בזה תגמול ראוי לעבודה שלי. השער היה שוב בבעיטה חופשית, מעמדה דומה לשער ב-2011 נגד פריס סן ז'רמן, אבל לא בדיוק אותו דבר. הכדור לא הלך ישר פנימה אלא קפץ לפני השוער".

לודוביק אוברניאק שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
"עונה בינונית". אוברניאק/יוסי ציפקיס

על העונה בישראל אמר: "זו הייתה עונה בינונית, סיימנו במקום הרביעי בליגה והביקורות היו קשות. עכשיו המצב הפוך, במיוחד עבורי. אני שמח מאוד מהסיטואציה הנוכחית. עברתי חודשיים קשים, אבל הצלחתי להתגבר עליהם עם הרבה אופי. עכשיו אני חייב חופשה".

על כך שלא נספר אפילו על ידי מאמן נבחרת פולין לקראת היורו, אמר אוברניאק: "הכול מאחוריי. זה היה צפוי, הרי לא זומנתי פעם אחת במהלך המוקדמות. יש שחקנים מוכשרים ממני שנשארו בבית, אני לא מתלונן. כמובן שלהיות ביורו בצרפת יחד עם פולין, זו הייתה יכולה להיות סגירת מעגל מושלמת. אולי אגיע למשחקים, אבל גם אם לא אז אעקוב אחרי צרפת, פולין ובלגיה, רק בשביל אדן הזאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully