וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקל קינן לחבריו בנבחרת: לא מתכוון להגיב לדבריו של זהבי

27.5.2016 / 11:26

הנבחרת התכנסה, שחקני מכבי חיפה ומכבי תל אביב נראו מרוחקים. גורם: "אלישע יידע לטפל בבעיות". שיר צדק: "אסור שיהיה דם רע בין שחקנים". בן ביטון שוחרר על ידי לוי בשל חתונתו

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחרי מסיבת העיתונאים שערך אתמול (חמישי) אלישע לוי, נבחרת ישראל התכנסה הבוקר לשפיים לאימון ראשון תחת המאמן, זאת לקראת ההמראה למחנה האימונים באוסטריה לקראת המשחק מול נבחרת סרביה ביום שלישי. הנבחרת תמריא היום אחר הצהריים לאוסטריה, וביום שני תמריא לבלגרד, שם תערוך את האימון המסכם לקראת המשחק. בימים שבת וראשון היא תערוך אימון כפול במחנה. אלישע לוי הבהיר אתמול במסיבת העיתונאים שהוא עדיין לא החליט מי יהיה קפטן נבחרת ישראל. ההחלטה הסופית שלו בעניין תתקבל במהלך המחנה.

שחקני נבחרת ישראל דקל קינן ביברס נאתכו. יוסי ציפקיס
לא מגיב. קינן עם נאתכו/יוסי ציפקיס

לוי הבהיר כי ישוחח עם קינן וזהבי בעקבות הדברים שהטיח קפטן מכבי תל אביב בבלם מכבי חיפה, אך סיפר כי לא תהיה לכך כל משמעות בבחירת הקפטן. "אלישע יידע לטפל בכל בעיות המשמעת. לא יקרה עם זהבי מה שקרה בעידן אלי גוטמן", אמרו בנבחרת בביטחון רב. קינן אמר לחבריו בנבחרת כי הוא לא מתכוון להגיב לדברים שהשמיע ערן זהבי. "לא בטוח שקינן יוביל את הנבחרת בקמפיין הקרוב, אבל אם היו עוד כמה שחקנים כמוהו, לפחות לא היו בעיות משמעת", הוסיף גורם בנבחרת. אחד השחקנים העיד כי השניים לא דיברו כשהגיעו למתחם היום וגם אתמול, כשנכחו באירוע משותף, נראו מרוחקים. בחיפה עקצו אתמול את זהבי ואמרו: "השחקן המקולל הניף ויצא לפגרה עם גביע".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני נבחרת ישראל איתן טיבי דור פרץ. יוסי ציפקיס
קיבל צלחת הוכרה. פרץ עם טיבי/יוסי ציפקיס

"אני פחות מעורב במה שקורה. שמעתי על זה אתמול. לפעמים יש קצת מתח בין שחקנים ולפעמים זה דבר טוב. בטוח שאף אחד לא התכוון לפגוע. אנחנו נבחרת מגובשת ויהיה בסדר", אמר ניר ביטון. "לפעמים אני מקלל שחקנים, זה כדורגל, יש עצבים ויש רגשות. זה לא יחלחל". ביטון הוסיף: "תמיד כיף שיש ציפיות ממך. אבוא לכל משחק ואנסה לתת מאה אחוז ממה שאני יודע לפעמים זה הולך פחות טוב ולפעמים יותר. אני מרגיש שאני בשל להוביל, מנסה לקחת על עצמי. זה לא מסתכם בי, זאת נבחרת. הדבר הכי משמעותי הוא ביטחון עצמי. ברגע שאתה משחק מעל 50 בעונה ואתה מקבל פידבק הביטחון שלך עולה ואתה עושה דברים שלא היית רגיל לעשות לפני. סקוטלנד לא מצטיירת כליגה סקסית, אבל היא ליגה קשה. אני נמצא במועדון עצום. החלום הוא תמיד להגיע לבלגיה, אנגליה וספרד, אבל חתמתי על חוזה חדש והוא נותן לי את כל הכלים להצליח. שמח להיות שם". לגבי סרט הקפטן אמר: "אני לא חושב על זה. הרצון היחיד הוא להיות חלק מהנבחרת. הסרט לא מעניין. זהבי יותר מראוי להיות קפטן, הוא השחקן הישראלי המצליח ביותר היום. הוא מודל לחיקוי, גם בשבילי".

ערן זהבי/יוסי ציפקיס

שיר צדק הוסיף: "להיות בנבחרת זאת זכות ענקית, להיות פה זה גאווה ודבר הכי גדול ששחקן יכול לחשוב עליו. אני עושה הכל בבאר שבע כדי להיות שחקן טוב ולהתקדם. יש מאמן שעוקב ומכיר אותי, אם יצטרך אותי אהיה פה. אני מרגיש שעשיתי עונה טובה, לשחק ולתרום". על השאלה האם השחקנים לא נחו מספיק אמר: "השחקנים מגיעים אחרי עונה ארוכה. אנחנו כאן כדי להכיר את אלישע ולהתחבר כנבחרת. עוד שבוע אחד, לאף אחד לא יקרה כלום". על העימות בין זהבי לקינן אמר: "אלישע לא דיבר איתנו על זה. ברמת נבחרת לא צריך להיות דם רע בין שחקנים. לפעמים יש טראש טוק, אבל בנבחרת כולם רוצים בהצלחה של השני. היו לי תאקלים, עם הרבה שחקנים. בנבחרת משאירים הכל בצד. מי יהיה הקפטן? ערן שחקן מוערך מאוד, זאת החלטה של המאמן".

שלושה שחקני נבחרת קיבלו הבוקר צלחת הוקרה על הופעת הבכורה שלהם בנבחרת. מדובר בדור פרץ, בוריס קליימן וקני סייף. איתן טיבי זכה לגביע על ההופעה ה-25 שלו בנבחרת. המגן בן ביטון לא זומן לנבחרת לבקשתו, לאחר ששוחח עם אלישע לוי וסיפר לו כי הוא מתחתן במהלך השבוע. לוי הבהיר למגן כי הוא חשוב לנבחרת והעריך את הכנות בשיחה בניהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully