וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגב: "הגענו מוכנים לסדרה, אני שמח שיוצא לי לעבוד עם טבק"

27.5.2016 / 7:56

מכבי תל אביב השלימה סוויפ ברבע הגמר והעפילה לפיינל פור, הקלע המוביל שלה במשחק השלישי מרוצה: "מגיע לצוות המקצועי קרדיט על ההכנה המקצועית והמנטאלית". סמית' בספק גם להמשך

one

מכבי תל אביב השיגה אמש (חמישי) ניצחון שלישי בסדרת רבע גמר הפלייאוף מול בני הרצליה, הפעם 51:84 קליל במיוחד, והעפילה לפיינל פור שייערך בארנה בירושלים ב-6-9 ליוני. אחרי משחק ראשון צמוד ותצוגה הגנתית טובה מאוד במחשק השני בהרצליה, הצהובים חזרו לביתם ופגשו יריבה שהרוח יצאה לה מהמפרשים.

בקבוצה מנסים להכשיר את דווין סמית' למשחקים המכריעים של העונה, אולם מתקשים להעריך אם ישחק בפיינל פור. גם יוגב אוחיון ובראיין רנדל נעדרו אמש, כאשר לפחות בנוגע לרכז מדובר היה במנוחה על מנת שלא להעמיס על קרסולו הרגיש.

איתי שגב, שחזר מפציעה קלה וסיים כקלע המוביל עם 12 נקודות, סיכם: "הגענו לסדרה מוכנים מנטאלית ומקצועית. מגיע לצוות המקצועי קרדיט על כך. המאמן תמיד אומר לנו שלא משנה אם אתה בן 19 או 32, שחקן זה שחקן. יום אחד זה אני ובנדר, וביום השני מי שישחק אלו גיא וגל. זו טבעה של קבוצה טובה, כל יום מישהו אחר יכול להיות טוב. אני מאוד שמח שיוצא לי לעבוד עם טבק. אני לא חושב שההפסקה עכשיו עד הפיינל פור פוגעת בנו. יהיה לנו זמן להחלים ולהתכונן כראוי למעמד".

שחקן מכבי תל אביב איתי שגב. ברני ארדוב
"יהיה לנו זמן להחלים". שגב/ברני ארדוב

דווקא מאמן הקבוצה ז'אן טבק מרוצה פחות מלוח הזמנים שקבע שעליו להמתין כעת עשרה ימים עד חצי הגמר. "אני לא שמח מההפסקה הזו. אני ממש לא אוהב את לוח הזמנים הזה והאמת שגם לא נתקלתי בדבר דומה", אמר.

לפני המשחק נערך טקס לזכרם של שני כוכבי העבר של הצהובים, קווין מגי ונייט האפמן, שהלכו לעולמם בנסיבות טרגיות, אל מול נשות השחקנים. על הטקס הוסיף שגב: "את קווין מגי פחות יצא לי לראות אבל את האפמן כן ואני זוכר שהוא היה אליל בשבילי ובשביל אחי הגדול. היה מאוד מרגש לפגוש את המשפחות. הטקס אומנם התקיים בנסיבות פחות נעימות אבל אני שמח שחלקנו להם כבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully