וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן טבק: "אני ממש לא שמח מההפסקה, אף פעם לא נתקלתי בלו"ז כזה"

26.5.2016 / 23:04

מאמנה של מכבי תל אביב הביע את דעתו על לוח הזמנים של סוף עונת הכדורסל והוסיף: "כל הקבוצות צריכות לדעת להסתגל, גם אנחנו". מיקי גורקה היה מאוכזב: "אני מרגיש כאילו ירדתי ליגה"

one

מכבי תל אביב הביסה הערב את בני הרצליה 51:84 והעפילה לפיינל פור שייערך בארנה בירושלים. גם הערב נהנו הצהובים מיכולת קליעה לא טובה של היריבה, והצליחו לסיים את הסדרה בצורה די קלילה עם 0:3 חלק על קבוצתו של מיקי גורקה. מחזיקת הגביע תתמודד במסגרת הפיינל פור עוד 10 ימים, ומאמנה ז'אן טבק הביע את דעתו על הנושא: "אני לא שמח מההפסקה הזו. אני ממש לא אוהב את לוח הזמנים הזה והאמת שגם לא נתקלתי בדבר דומה, אך כמאמן או כשחקן צריך להסתגל. בסופו של דבר לוח הזמנים שלנו זהה פחות או יותר לזה של הקבוצות האחרות כך שצריך להתמודד עם זה. אם היה אפשר לארגן משחק אימון זה היה טוב אך זה לא אפשרי".

טבק התייחס גם למשחק הערב ואמר: "אני שמח שהצלחנו בסדרה הזו. ההגנה שלנו שיחקה טוב אך צריך להגיד שהם היו בבעיית קליעה בסדרה. למרות זאת, אני רוצה להחמיא להרצליה. הם סבלו מפציעות של שחקנים חשובים וזה הקשה עליהם, אך אנחנו עשינו עבודה טובה מאוד בדרך שעצרנו אותם".

לגבי המשך העונה אמר המאמן: "ננסה לנוח ולהתאושש כמה שאפשר כדי להגיע לפיינל פור בצורה הכי טובה שאפשר. ננסה להתאושש מהפציעות ולקיים אימונים אינטנסיביים שיעזרו לנו". לגבי דווין סמית' אמר טבק: "דווין הוא שחקן חשוב מאוד ואני מבין למה שואלים עליו, אבל אי אפשר לדעת מה יהיה מצבו עוד 10 ימים. בכל מקרה אתם תראו קבוצה שתתן את הכל בפיינל פור, לא משנה מי יהיה בסגל".

בצד המפסיד היו מאוד מאוכזבים, באופן טבעי. הרצליה לא היוותה יריב ראוי מספיק בסדרת רבע הגמר, והמאמן מיקי גורקה התייחס לנושא: "אני אחלק את העונה שלנו לשניים: עד המחזורים האחרונים של העונה הסדירה שיחקנו טוב, היתה לנו עונה טובה מאוד והיה כיף לראות אותנו משחקים. אך בחלק הסופי משהו נתקע וכלום לא הלך. תהיה הסיבה אשר תהיה, אני המאמן ואני אחראי, לטוב ולרע. מאוד חבל לי, זה מאכזב ואני באמת מרגיש שירדתי ליגה, זה פשוט מבאס. כל סיבה שאתן תישמע כתירוץ. צריך לדעת להסתדר עם ולא הצלחנו לעשות זאת. אני עדיין מאוד גאה בשחקנים שלי".

שחקן הקבוצה, יפתח זיו, דיבר על הבעיה בהתקפה של הרצליה: "אפשר להגדיר את זה כהתפרקות אבל כולנו נלחמנו. צריך להודות שלא הלך לנו התקפית בסדרה הזו. הגנתית היינו שם, אך זה לא הספיק. זה המחיר שמשלמים עליו כשלא קולעים כמו שצריך מול מכבי".


סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

שחקן מכבי תל אביב, דווין סמית'. קובי אליהו
עדיין לא ברור אם יהיה כשיר. דווין סמית'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully