וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "הצענו 210 אלף דולר". עזרא: "לא השיבו להצעה הנגדית"

26.5.2016 / 8:16

במועדון הגיבו לראיון עם השחקן, שלוי רוצה להשאיר. שוכטוביץ' שוחח עם משפחת בוזגלו, הקבוצה גיששה אצל דן איינבינדר. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, אובונג אקפאי חתם: "אני מתרגש"

ערן גילווארג

במכבי חיפה הבהירו אתמול (רביעי) כי הם לא מתכוונים לעבור לסדר היום בעקבות האירועים שהעיבו על חגיגות הזכיה בגביע המדינה. כעת גם השחקנים השמיעו את דעתם על מה שהתרחש אתמול. "אותם אוהדים ששרקו בוז מסמלים את כל הבעיות שלנו. אוהדים שלא יודעים לחגוג. אפילו את אחד מרגעי השמחה הבודדים בשנים האחרונות הם הצליחו להרוס", אמרו השחקנים. "זה היה מחזה מביש. אם כך הם מתנהגים, אולי עדיף שלא היינו מגיעים בכלל", הוסיף שחקן אחר.

סאגת יוסי בניון הסתיימה אתמול כשבארוחה החגיגית שנערכה לפני ההגעה לבמות באיצטדיון השניים סיכמו כי הקשר יעזוב. שחר הודה לבניון על השנים היפות בחיפה ועל פי ההערכות בניון יחתום עד יום ראשון במכבי תל אביב.
בהפועל באר שבע טוענים כי פרקליט המועדון אודי שוכטוביץ' הוא זה ששוחח עם משפחת בוזגלו. כזכור, בשבוע שעבר פרסמנו כי החלו שיחות בין הצדדים. בוזגלו עצמו סיפר אתמול, לפני השקת קו המוצרים החדש שלו, כי הוא לא פוסל אפשרות להמשיך, אך נראה כי הוא שומר את האופציה הזאת רק למקרה שלא יקבל הצעה אטרקטיבית יותר. בחיפה אישרו אתמול את מועמדותו של דן איינבינדר בו מעוניין המאמן רוני לוי. שמו של השחקן עה בשיחות מקצועיות בין אנשי המועדון. קובי מויאל מסיים חוזה ויעזוב בקיץ. אופיר קריאף אמור להישאר.

על פי מכבי חיפה, ריאל מדריד החליטה לברך את הקבוצה על הזכייה בגביע (המכתב מצורף למטה).

שיחת היום בחיפה היתה הראיון שהעניק חן עזרא לוואלה! ספורט. הקשר הגיע לחגיגות וקיבל תמיכה מהשחקנים על הדברים שהשמיע כאן. בין היתר ביקר עזרא בחריפות את ההתנהלות בעניינו בחודשים האחרונים. בחיפה טענו אתמול כי השחקן קיבל הצעה לחוזה בגובה 210 אלף דולר לעונה. "מהרגע שהגיע לכאן ועד העונה הוא היה שחקן הרכב. ההצעה שנתנו לו מספיק מכובדת", אמרו. עזרא טען כי הגיש הצעה נגדית באמצעות דודו אוואט אולם חיפה טרם השיבה עליה. בקרוב אמורה להיערך פגישה בין סוכנו של השחקן דודו אוואט לבין הנהלת הקבוצה. עזרא מעדיף לצאת לחו"ל אך לא פוסל אפשרות להישאר אם לא יקבל הצעה מפתה אחרת. רוני לוי רוצה להשאירו בקבוצה אם הדבר יתאפשר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אובונג אקפאי, קשר ניגרי. מכבי חיפה, אתר רשמי
יצטרף ביוני. אקפאי/אתר רשמי, מכבי חיפה

מכבי חיפה טרם הודיעה על חיזוק כזה או אחר לקראת העונה הבאה, אבל אם שואלים את החלוץ הניגרי, אובונג אקפאי בן ה-21, הירוקים דווקא כן ביצעו רכש ראשון לקראת עונת 2016/17, כפי שפורסם בוואלה! ספורט. "המעבר שלי למכבי חיפה סגור", אמר אקפאי לתקשורת בארצו. "חתמתי על חוזה לשלוש שנים, וקיבלתי את ברכת הדרך מאקווה יונייטד. אני כבר לא יכול לחכות לרגע שאתחיל. אצטרף לחבריי החדשים ביוני. אני מאושר מאיך שהכול התנהל ומתרגש מכך שאשחק באירופה אחרי שמכבי חיפה זכתה בגביע".

אקפאי נמנה על סגל הנבחרת האולימפית של ניגריה והרשים את מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, עת התאמן עם הקבוצה. "כבר באימון הראשון ראינו שמדובר בשחקן עם פוטנציאל, אבל נצטרך לראות איך הוא משתלב בקבוצה. לא כל זר שהגיע לכאן עם פוטנציאל הפך לשחקן גדול", הסביר אחד השחקנים.

עוד לפני כן, כשנחת להתרשמות במכבי חיפה, סיפר על השחקן סוכנו ג'קי דהאן: "אובונג אקפאי הוא פוטנציאל גדול שיכול להצליח במכבי חיפה. הוא ימריא לאולימפיאדה, אני מאמין שמשם הדרך שלו למועדונים גדולים יותר תהיה קצרה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully