וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "זאת התודה לשחר? ההתנהלות של האוהדים הייתה בזויה"

25.5.2016 / 22:40

זעם רב בעקבות פארסת החגיגות, יעקב שחר עשוי להוציא הודעה חריפה. במועדון אמרו: "הקבוצה ירדה מהבמה כי לא נשתף פעולה עם אקט אלים". השחקנים תקפו: "גם לחגוג לא יודעים כאן"

עריכה: מתן חדד

בווידאו: האירועים הדרמטיים שהעיבו על חגיגות הזכייה של מכבי חיפה

במכבי חיפה לא מתכוונים לעבור לסדר היום על אירועי הערב (רביעי), שגרמו להפסקת חגיגות הזכייה בגביע המדינה. ההערכה היא שיעקב שחר יוציא הודעה חריפה בעקבות המקרה. "אין לדעת לאן זה יוביל. ההתנהלות של אותם אוהדים הייתה בזויה. שחר משלם עשרות מיליונים מכסו כל עונה וזאת התודה? למזלנו יש את הרוב השפוי", הסביר גורם במועדון הערב.

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה. ערן גילווארג
תגובה חריפה. יעקב שחר/ערן גילווארג

כזכור, במהלך החגיגות שרקו האוהדים בוז לחלק מהשחקנים ובראשם ליוסי בניון. גם הנשיא שחר זכה לשריקות על ידי קומץ וירד מהבמה לאחר שהאוהדים לא אפשרו לו לדבר. מה שגרם לבלגן ביציע הוא המשפט ששחר אמר לאוהדים: "שלשום אשתי שאלה אותי אם נצליח לנצח את מכבי", והקהל הגיב: "רק בחיפה יש מכבי". גם הניסיונות של המנכ"ל היוצא איתמר צ'יזיק לא עזרו, והקהל סירב להפסיק בשריקות.

גורם במועדון אמר הערב: "הקבוצה בחרה לרדת מהבמה כי לא נשתף כל פעולה עם אקט אלים, מילולי או פיזי. בדרך החדשה התחלנו לטפל ונטפל באפס סובלנות באותם קיצוניים ששמו להם למטרה לפגוע במה שקשור למועדון. אנחנו יוצאים לדרך קשה למיגור האלימות".

עוד אמרו הערב במועדון כי "מדובר באותם אלו שאנו מבטלים להם מנויים ונעצרו על ידי המשטרה. הם מנהיגים את המיעוט הקולני".

בחיפה ציינו כי שחר זכה לעידוד מרוב האוהדים בדרכו החוצה, אך גינו את האירועים. גם השחקנים כועסים מאוד בעקבות המקרה. "איך יכול להיות שמאות אוהדים שורקים לנו בוז אחרי זכייה בגביע? גם לחגוג לא יודעים כאן", אמר אחד מהם. והוסיף: "זה ערב עצוב מאוד למועדון. בבאר שבע חגגו מאה אלף, ואצלנו קומץ אחד הרס הכול. לא לזה ציפינו מהאוהדים שתמכו בנו ברגעים הכי קשים העונה".

עוד באותו נושא

בניון לא עלה לבמה, הנאום של שחר הופסק, הקבוצה נטשה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully